Ga naar inhoud

code BMW radio


BarteZ

Aanbevolen berichten

:m: ;) is er iemand die kan mij helpen aan de code van m'n BMW Business RDS (Philips)

gegevens (?) zijn:

65.12-8379230

PH7850V1282463

KW 43/97 index:00

*22DC785*

*AT009743282463*

Met de bille bloot bij een dealer is nie fijn, :rolleyes: dus als iemand me kan helpen?

Overigens is het gekomen doordat ik mijn accu moest vervangen, hetgeen ik zelf gedaan heb en ik

nooit bij de koop paar weken geleden gedacht had aan de originele radio code........

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weekje wachten tot Roodkapje terug is van vakantie. Die kan je wellicht de code verschaffen. Dealer kan hem ook eventueel opvragen. :m:

Welkom op het forum nog. :rolleyes:

Thnx.

weekie zonder moet kunnen :m: sinds paar weken geniet ik van het geluid van m'n Z3 en die is eigenlijk al mooi genoeg ;)

Link naar reactie
Met de bille bloot bij een dealer is nie fijn,

Begrijp dit even niet. Zolang 'ie niet van de vrachtwagen is gevallen waarbij de code is weggewaaid is dat toch een normale vraag? Je bent vast niet de enige die de code is kwijtgeraakt.

Link naar reactie
Begrijp dit even niet. Zolang 'ie niet van de vrachtwagen is gevallen waarbij de code is weggewaaid is dat toch een normale vraag? Je bent vast niet de enige die de code is kwijtgeraakt.

zou je wel zeggen, maar de BMWdealer was door de telefoon niet echt overtuigend. Was toch echt alsof ik de eerste was die met zo'n vraag kwam. :blink:

In ieder geval kon ik niet mij serienummer v/d radio en chassisnummer doorgeven maar moest ik doordeweeks langskomen en tja dan werk ik..en heb geen dealer bij mij in de buurt.....

Link naar reactie
Weekje wachten tot Roodkapje terug is van vakantie. Die kan je wellicht de code verschaffen. Dealer kan hem ook eventueel opvragen. :sleepy:

Welkom op het forum nog. :thumbup:

Sorrie maar met phillips kan ik niets, weet wel een adres waar ze de code er permanent uithalen, kosten tussen 25,- en 50,- euries.

Misschien toch maar even naar de dealer.

Link naar reactie
Sorrie maar met phillips kan ik niets, weet wel een adres waar ze de code er permanent uithalen, kosten tussen 25,- en 50,- euries.

Misschien toch maar even naar de dealer.

OK, we gaan de servicegerichtheid van de BMWdealer maar eens checken deze week.....

in ieder geval bedankt voor het meedenken :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.