Ga naar inhoud

stuur


marcel

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een donkerrood stuur dat nu, na 8 jaar, wel aardig veel zwarte vlekken vertoond...gewoon slijtage dus. Is het mogelijk om het stuur te verven? Zo niet, zijn er 2e hands sturen te krijgen (model Z3 1.9 1998).

Marcel

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Of gewoon opnieuw laten overtrekken wordt denk ik mooier :rolleyes:

Helemaal mee eens, heb je meteen een lekker dik stuurtje... ;)

Wel cool, member no. 25...

Link naar reactie

Wel cool, member no. 25...

Super mooi... 5 postings in 3,5jaar tijd.

Ik kan nieteens 3,5minuut m'n mond houden op dit forum :schater:

Link naar reactie
Is dit wat voor je Martin !!! :schater::thumbup:

4gffrma.jpg

Als ze die met klitteband hebben wel ja...... B)

En zit er bovenop nou een hijsoog???

Link naar reactie

Ik klik op de link ''alle stuurtjes'' en zie daar tot mijn niet geringe verbazing een foto van mijn interieur/stuur staan??! [nog zonder chrome-ringen rond de kachelknoppen]

Leuk natuurlijk, maar hoe komt die foto daar terecht vraag ik me af, ze hebben zelfs de moeite genomen om mijn navigatiescherm weg te shoppen...

Link naar reactie
Ik klik op de link ''alle stuurtjes'' en zie daar tot mijn niet geringe verbazing een foto van mijn interieur/stuur staan??! [nog zonder chrome-ringen rond de kachelknoppen]

Leuk natuurlijk, maar hoe komt die foto daar terecht vraag ik me af, ze hebben zelfs de moeite genomen om mijn navigatiescherm weg te shoppen...

Zijn er zo weinig ZZZ-tjes dat alle interieurs uniek zijn, of zijn er zoveel ZZZ-tjes dat menig interieur op elkaar lijkt?? :cooltext:

Link naar reactie

hahaha...klopt, maar 5 posts in 3,5 jaar...jeetje ik moest me schamen!!! ;-) Ik moet toegeven dat ik een hele tijd erg actief ben geweest op de forum van de z3 club, maar dat is passé...nu ga ik jullie lekker vervelen met mijn domme geklets.

Hé bedankt voor de tips. Ik ga er gelijk achteraan.

Cheers,

marcel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.