Ga naar inhoud

Stuur

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag mijn huidige vrachwagenstuur willen vervangen. Ik wil echter alleen origineel BMW. Wat past er dan op een Z3 uit '96? Alleen dat welbekende M stuur of zijn er nog andere mogelijkheden?

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik dreig met de Robknop. :newblush::wave:

oh oh...dat zal wel betekenen dat deze info al ergens op het forum staat??

ik heb gezocht maar niets gevonden...

zal nog eens kijken

Geplaatst:
oh oh...dat zal wel betekenen dat deze info al ergens op het forum staat??

ik heb gezocht maar niets gevonden...

zal nog eens kijken

Nee joh, niet zo serieus nemen!! :newblush: Stel gewoon je vragen! :wave:

Geplaatst:
Ik zou graag mijn huidige vrachwagenstuur willen vervangen. Ik wil echter alleen origineel BMW. Wat past er dan op een Z3 uit '96? Alleen dat welbekende M stuur of zijn er nog andere mogelijkheden?

Bij een 96 origineel BMW behalve het stuur dat je al hebt nog het ///M stuur. :newblush:

Geplaatst:

Deze dus:

the_low_fi_boy_1139563367_037.jpg

Geplaatst:
Deze dus:

Thanks! Ik vind ze eerlijk gezegd beide niet zo mooi. Maar ik denk dat het M stuur net wat mooier is. Is volgens mij ook wat kleiner

Geplaatst:
Deze dus:

Thanks! Ik vind ze eerlijk gezegd beide niet zo mooi. Maar ik denk dat het M stuur net wat mooier is. Is volgens mij ook wat kleiner

Meet jij morgen de diameter van buitenkant tot buitenkant op van jouw stuur, doe ik dat bij die van mij... hebben we duidelijkheid.

Meten is weten:smart: :rolleyes: Maar zekerheid is ook weer zo saai... ;)

Geplaatst:
Bij een 96 origineel BMW behalve het stuur dat je al hebt nog het ///M stuur. :thumbup:

Dan heb je nog het facelift stuurtje met de spijltjes (kan zo snel niet een pic vinden (geen zin om te zoeken))

Geplaatst:
Dan heb je nog het facelift stuurtje met de spijltjes (kan zo snel niet een pic vinden (geen zin om te zoeken))

13341stuur.jpg

Geplaatst:
Die vind ik dus het mooist....

Maar deze kan volgens mij niet op een Z3 uit 1996. Correct me if I am wrong..

AFAIK alleen ism een tweetraps airbag en groter en dunner dan het ///M stuur :blink:

Geplaatst:

En hier is het antwoord op al je vragen, de oplossing:

KLIK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen