Ga naar inhoud

zijknippers


Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan kijk nog maar eens goed in het instructie boekje, staat er zeker weten in. Knipper naar voren schuiven, en de voorzijde omhoog trekken. Dit kan de eerste keer wat lastig gaan omdat misschien het rubber vast zit. Beetje WD-40 kan helpen.

Mijn instructiebboekje is in het Duits <_< . Wellicht er over heen gelezen?? Naar voren is dat richting kofferbak of motorkap. De boel zit nml muurvast lijkt het...

(Damn wat voel ik me blond :rolleyes: )

Link naar reactie
Zijn het dan wel de orginele, die van Rob kwamen van D&W en hadden ook al zo'n slechte passing.

Ze zijn iderdaad niet origineel. Dat wist ik dus niet.

Het is echt troep uit Duitsland. Ze komen van "fmw-onlineshop" Rubbers schieten alle kanten op. Bij origineel is de sluiting van veerkrachtig metaal. Hier van plastic. 1 verkeerde beweging en KNAP. Klote dus. De lnker zit inmiddels wel maar ik vind het niet mooi. Rubber sluit slecht.

Waar kan ik goeie kopen / bestellen??

Link naar reactie
Welnee.............. ;)

het sucks gewoon als je achteraf net iets verkeerds hebt gekocht.... :newblush:

..en wat nog veel meer sucks is dat mn ZZZ nu in de garage staat met twee draden die uit de caresorie steken waar twee oranje lampjes aan bungelen. GEEN GEZICHT. Ik haat dat!! :wave: :wave:

Morgen direct naar de dealer. Ik hoop dat ze die knippers op de plank hebben liggen

Link naar reactie
Jawel maar die wil ik er niet meer op. Viel al niet mee om ze er af te krijgen. Laat de boel dus gewoon even staan en hoop morgen bij de dealer originele te kunnen krijgen.

Zojuist bij de BMW dealer geweest. Twee originele pinkers voor 30 eurootjes. Dat is hetzelfde bedrag wat ik voor die troep uit Duitsland heb betaald. Vanavond meteen er op zetten. Ik vrees overigens voor de achterlichten die ik op e-bay besteld heb.... :blink:

Link naar reactie
Bij mijn weten vallen die best wel mee. We hebben ooit een groeps inkoop gedaan voor after market rood-witte achterlichten bij SKG. Die waren zeer goed bevallen.

Het enige dat ze niet hebben is een (eigenlijk verplichte) reflector, die is los bijgeleverd en plaatst niemand.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.