Ga naar inhoud

Montage M kieuwen


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar weken geleden M kieuwen gemonteerd maar kon niet uitvinden waar de circa zes kleine plastic wigjes geplaatst moeten worden. Ik vermoed dat deze de chromen ""visgraat" moeten borgen. Omdat die vrij strak in het huis zit heb ik de kieuwen zonder de wigjes gemonteerd maar het zit mij toch niet lekker. Als ik de visgraat kwijtraak zal ik waarschijnlijk een compleet nieuwe kieuw moeten kopen. Dus ik wil de wigjes toch plaatsen. Wie kan mij vertellen hoe?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De"chromen vissegraat" moet inderdaad met de wigjes gemonteerd worden,

op de basisplaat (gebruik hiervoor een heel klein hamertje (liefst met kunststof kop))

De clipjes zijn ervoor om het geheel aan de motorkap te bevestigen met de parkers(carroserieschroeven).

Gr Spycke

Link naar reactie

De visgraat er zojuist afgehaald en daar zitten dus gleufjes in waar de wigjes in moeten. Die gleufjes waren mij nog helemaal niet opgevallen en waren na inklikken van de visgraat niet meer te zien. Vandaar had ik geen idee waar ik de wigjes moest laten. De visgraat moet er dus veel dieper ingedrukt worden om de gleufjes aan de achterkant eruit te laten komen. Wel eng hoor met dat dure breekbare plastic. Dan gingen de M nieren vanmiddag toch een stuk prettiger. een hengst tegen de achterkant en eruit zijn ze. De nieuwe klik je er zo in. Ik houd wel van een beetje geweld :thumbup:

Link naar reactie
In de volksmond :newblush: ieren genoemd

Zo zeldzaam zijn ze toch ook weer niet ?? Vind bij nader inzien het effect nogal tegenvallen voor 110 euronen. Dacht dat de chromen omlijsting wat breder zou zijn zoals bij de coupe van de vorige 3 serie.

Link naar reactie
Zo zeldzaam zijn ze toch ook weer niet ?? Vind bij nader inzien het effect nogal tegenvallen voor 110 euronen. Dacht dat de chromen omlijsting wat breder zou zijn zoals bij de coupe van de vorige 3 serie.

Neem aan dat je 't over nieren hebt? Overal te koop, ze zijn precies hetzelfde op dat kleine beetje chroom na en € 110 is veel te duur.

Link naar reactie
Neem aan dat je 't over nieren hebt? Overal te koop, ze zijn precies hetzelfde op dat kleine beetje chroom na en € 110 is veel te duur.

Het zijn originele Rob. ik wil alles origineel maar weet dat je ze voor een € 65 ook als imitatie kan krijgen. Ik ben een soort originalo maar dan anders :blink:

Link naar reactie
Het zijn originele Rob. ik wil alles origineel maar weet dat je ze voor een € 65 ook als imitatie kan krijgen. Ik ben een soort originalo maar dan anders <_<

Ah, je hebt gelijk. Ik had het moeten weten, je schreef al:

"Mijn definitie van originalo is dat je alles erop mag zetten als het maar van BMW is :blink: "

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.