Ga naar inhoud

Xenon H7 adapter Bedankt sledge


Jan

Aanbevolen berichten

Hallo zetters

Vandaag zowel in de Z3 als in de E39 de Xenon setjes ingebouwd.

Dankzij de adapter handleiding van sledgehammer probleemloos.

Ondanks dat wat xenon shop beweerd geeft de check control in de E39 wel de melding "ablendlicht prufen" maar dit heeft gelukkig geen

consequenties voor wat betreft de werking van de lampen.

Xenon shop heeft wel toegezegd de kit terug te nemen mochten er problemen zijn.

Sledge bedankt :rolleyes:

P.S. En jullie allemaal bedankt voor het feit dat door jullie xenon gelul ik weer 450 euro armer ben :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo zetters

Ondanks dat wat xenon shop beweerd geeft de check control in de E39 wel de melding "ablendlicht prufen" maar dit heeft gelukkig geen

consequenties voor wat betreft de werking van de lampen.

Xenon shop heeft wel toegezegd de kit terug te nemen mochten er problemen zijn.

Misschien is er aan de melding wat te doen in de LKM (Leucht Kontrol Modul) zitten een paar weerstanden waarme men de stroom meet richting de lampen.

Aangezien de Xenon's minder verbruiken dan de halogeenlampen, vindt de LKM dat er mogelijk een lamp stuk is.

Voor de E34 is er het één en ander te vinden op het internet misschien voor de E39 ook wel.

JCK

Link naar reactie
450 Euro? :rolleyes:

Hallo Z addicts

1x superbrite voor de Z3M en 1xnormaal voor de 525I

groetjes Jan.

PS

En ja dat van de voorschakelweerstand is mij bekend.Adverteerder zegt echter quote: "Bij mijn lampen zijn voorschakelweerstanden

overbodig door nieuwe techniek .

En dat is dus niet waar. :holiday:

Link naar reactie
PS

En ja dat van de voorschakelweerstand is mij bekend.Adverteerder zegt echter quote: "Bij mijn lampen zijn voorschakelweerstanden

overbodig door nieuwe techniek .

En dat is dus niet waar. :rolleyes:

Nu worden er twee dingen door elkaar gehaald.

Ballast weerstanden zijn niet meer nodig. Dat is waar de dealer het over heeft.

Echter inwendig in het LKM zitten (laagohmige) weerstanden om de stroom naar de lampen te meten.

Door deze waarde aan te passen meet je een grotere stroom en kom je weer in het bereik van de halogeen lampen en zal de melding verdwijnen.

Maar je lost het maar lekker op met je Adverteerder.

JCK

Link naar reactie

zie ook

Nu worden er twee dingen door elkaar gehaald.

Ballast weerstanden zijn niet meer nodig. Dat is waar de dealer het over heeft.

Echter inwendig in het LKM zitten (laagohmige) weerstanden om de stroom naar de lampen te meten.

Door deze waarde aan te passen meet je een grotere stroom en kom je weer in het bereik van de halogeen lampen en zal de melding verdwijnen.

Maar je lost het maar lekker op met je Adverteerder.

JCK

Daar gaat het nu juist om,de adverteerder beweerd dat met zijn setjes er geen fout meldingen komen door de gebruikte techniek in de ballast.

dus ZONDER aan het voertuig de lkm aan te passen.Ik wil alleen andere mensen voor een teleurstelling/verrassing behoeden,omdat men dus net zo goed goedkopere setjes kan kopen.

Quote"Maar je lost het maar lekker op met je Adverteerder" is dit narrig bedoeld?

Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.