Ga naar inhoud

Nieuwe remschijven 2.8 vooras


martinvh

Aanbevolen berichten

Omdat mijn voorremmen wat last hebben van trilling wil ik deze graag vervangen door nieuwe, niet orinele remmen.

Het al wat topics hierover gelezen, maar kan er niets concreets in vinden.

Ik zoek op ebay en vind voor de Z3 coupe 2.8:

1. Zimmermann schijven + EBC Greenstuff/redstuff blokken LINK

2. ATE powerdisic + ATE blokken LINK

Wat is jullie ervaring omtrent deze merken en is er misschien nog een ander alternatief in deze prijsklasse?

Alvast bedankt

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb zojuist gegoogled naar Axxis blokken.

Krijg inderdaad van andere fora mooie dingen erover te lezen. (minder stof, niet piepen)

Maar kan alleen geen webshop/bestelsite of wat dan ook vinden met prijzen etc.

Iemand die deze nog in z'n favorieten heeft staan....?

Link naar reactie

Axxis alleen via Amerika, ik was rondom voor de 1.9 iets van €100,- kwijt. Als je de link graag wilt zoek ik hem zodadelijk wel even op.

ATE maakt OEM remschijven/blokken, dus ook een prima merk.

Op mijn zoektocht kwam EBC ook aan bod, maar om bepaalde redenen had ik hier van af gezien. Vraag me niet wat die redenen waren.

Link naar reactie
Op mijn zoektocht kwam EBC ook aan bod, maar om bepaalde redenen had ik hier van af gezien. Vraag me niet wat die redenen waren.

Waarom heb je daarvan afgezien? :schater:

Ik lees er toch goede dingen over..

53,13,= dollar voor een setje AXXIS vooras

Link naar reactie

Is het trouwens erg zinvol om geperforeerde schijven te kopen?

Of zijn gewone dichte schijven net zo goed? Ze schelen namelijk 20 euro per schijf = 40euro totaal= 4 kratten pils!

Link naar reactie
Is het trouwens erg zinvol om geperforeerde schijven te kopen?

Of zijn gewone dichte schijven net zo goed? Ze schelen namelijk 20 euro per schijf = 40euro totaal= 4 kratten pils!

Als je niet gaat racen op circuit, dan heb je geen geperforeerde schijven nodig. Tenzij je het voor de looks doet...

Heb zelf Zimmermann blokken vooraan, met standaard blokken erop. Voldoet prima. En ik rijd af en toe op circuit ermee.

EBC hebben we een tijdje op onze E36 rallywagen (standaardklasse) gehad, geen geweldige indruk van...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.