Ga naar inhoud

ZZZZ

bmw.z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Groter dan de huidige Z4, zo tussen de Z4 en de 6 serie wordt het dan, hm................. :groupwave:

Moeilijk te zeggen wat het werkelijk wordt met al die camouflage zooi erop :birthday:

Geplaatst:
Moeilijk te zeggen wat het werkelijk wordt met al die camouflage zooi erop :groupwave:

Aan de achterkant te zien de nieuwe Hyundai Coupe :birthday:

Geplaatst:

Paar weken geleden stond hier toch ook al een foto van een dergelijk iets, met scherpe vouwen in de deuren. Kan iemand die foto nog eens erbij halen?

Geplaatst:

Bweek,

Achterzijde valt nog mee, maar bedenk dat de camoufflage vooraan weg is...... Lijkt er niet op!

Als opvolger zowel voor de Z4 als voor de Z8...... No way hoop ik!!

Geplaatst:
Bweek,

Achterzijde valt nog mee, maar bedenk dat de camoufflage vooraan weg is...... Lijkt er niet op!

Als opvolger zowel voor de Z4 als voor de Z8...... No way hoop ik!!

Volgens autoweek was het een model tussen de z4 en de 6 serie cabrio qua grootte. Ben iig heel benieuwd. tevens hadden ze erover om de v10 ook in dit model te steken!

Geplaatst:

Z3 was te klein voor mij, maar wat betreft formaat is de Z4 groot genoeg voor mij. Hopelijk wordt de nieuwe nu niet groter ...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen