Ga naar inhoud

bezitten de 4 cilinders van de eerste bouwjaren al asc+t ?


kaas

Aanbevolen berichten

Geachte forumleden

voor leuke bedragen zijn z3tjes te koop met 4 cilindermotor uit de eerste jaren 1996

ik heb een aantal folders te pakken gekregen[1996 1998 1999]

het is mij hieruit niet geheel duidelijk of asc op de eerste typen standaard werd geleverd

De folder van 1996 rept er niet over pas de folder van 1998 meld dat het een standaard voorziening is

of een auto zonder zo'n voorziening nu verstandig is vraag ik mij af

wie weet antwoord ?

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze hebben GEEN ASC

En het is zeker verstandig zo'n auto te kopen hoor.

De latere modellen hebben het wel, evenals mijn Coupe 2.8i.

Maar mijn broertje rijdt met een 1.9 roadster en dat gaat prima. Het is ook niet zo dat er enorm veel vermogen onder de kap ligt die de achterkant bij de minste gerinste gasbeweging opzij doet zetten.

Gewoon kopen... een VW Polo 1.2 zonder tractioncontrol is nog gevaarlijker :schater:

Link naar reactie
Maar mijn broertje rijdt met een 1.9 roadster en dat gaat prima. Het is ook niet zo dat er enorm veel vermogen onder de kap ligt die de achterkant bij de minste gerinste gasbeweging opzij doet zetten.

Gelukkig hebben wij met de S50's ook niet zoveel vermogen :wave:

Link naar reactie
:groupwave: moet je nagaan dat sommige mensen nog een 1.8 de bocht (per ongeluk) uit kunnen krijgen.
Link naar reactie
Klein kritisch nootje: Heb zo het idee dat martinvh zichzelf een heel goede rijder vindt.. :wave:

Alleen als ik gedronken heb en in de taxi zit.

Link naar reactie

Mijn Z3tje komt uit '96, en heeft geen asc+t.. Precies wat ik wilde, lekker spartaans skeltertje. Geen boordcomp, geen airco, en verder op velgen na redelijk standaard (kon ik nog net betalen..) Ik ben zelf van mening dat er genoeg info uit je stoel, pedalen en stuur komt om m in alle situaties zo te sturen dattie exact doet wat je wilt. Alleen grove een inschattingsfout valt gewoon lastig goed te maken.. maar dat gaat een overcomplete Z4 je ook niet vergeven hoor. Je moet m zeker niet laten liggen als t er niet op zit, en met een 1.8 of 1.9 is t ook niet echt nodig behalve als t vriest of met kale banden in de regen. Maar zoals ik al zei vind ik t juist wel lekker dat je de grens van je bak zo goed kunt voelen en zelf kunt besluiten erover heen te gaan en dwars driftend de bocht door te ploegen..

Link naar reactie
Ik ga zo ff met de Zzz naar Deventer.

Ik hoop maar als ik gas geef op de autobaan, en haal iemand in, dat

die dan niet uit breekt ;)

Zou ik me geen zorgen om maken.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ook hier spam verwijderd. R.

Heb ik allang op m'n PC staan. :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.