Ga naar inhoud

lekkage hardtop


Zzazkia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maar... vandaag dus aan het klussen geweest.

Invetten rubbers heeft al aardig wat teweeg gebracht :wave:. Senks Roodkapje

Ook ff een paar kleine "scheurtjes"gekit en morgen gaan de hardtop nog iets lager afstellen aan de acherkant (gevonden op het forum :unsure:

En als dat nog steeds niet voldoende is wordt het toch ramen stellen vrees ik.. spannend.

En Rob, autobedrijf van Delden gebeld en we konden gewoon even langs komen als het niet zou lukken... was geen probleem...

Dus "mannen" hartstikke bedankt voor jullie hulp en enthousiaste verwelkoming... zal beslist vaker op het forum te vinden zijn.

:wave:

Link naar reactie
Maar... vandaag dus aan het klussen geweest.

Invetten rubbers heeft al aardig wat teweeg gebracht :wave: . Senks Roodkapje

Ook ff een paar kleine "scheurtjes"gekit en morgen gaan de hardtop nog iets lager afstellen aan de acherkant (gevonden op het forum :unsure:

En als dat nog steeds niet voldoende is wordt het toch ramen stellen vrees ik.. spannend.

En Rob, autobedrijf van Delden gebeld en we konden gewoon even langs komen als het niet zou lukken... was geen probleem...

Dus "mannen" hartstikke bedankt voor jullie hulp en enthousiaste verwelkoming... zal beslist vaker op het forum te vinden zijn.

:wave:

Fijn dat het dan vlot voor elkaar is. En inderdaad, blijf op het forum. Dat is er niet alleen als er een probleem is. Succes gewenst! :wave:

Link naar reactie

Jawel, ik ben helemaal blij met dit forum :thumbup:

Net ook antwoord gekregen op de vraag aan Tobiastoeter hoe ik m'n ruitjes naar binnen en naar buiten moet stellen.

"Aan de onderkant van de deur zie je 2 M6 boutjes(10mm sleutel)

Deze draai je los en door ze naar de buitenkant van de auto te duwen stel je het ruitje strakker naar binnen en omgekeerd, daarna weer vastdraaien".

Want ondanks rubbers invetten en hardtop iets stellen nog steeds een paar spetters langs m'n raam af. Komend weekend dat raam dus nog ff stellen en dan hoop ik klaar te zijn..

Auto is inmiddels al wel zo goed als droog. Staat op dit moment een klein ventilatorkacheltje in de auto de hele handel warm te stoken... raampjes beetje open... er is al superveel vocht uit... Ben helemaal gelukkig...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen vocht meer en geen schimmel... let's hope so... lang leve het Z3forum!!!!!!!!!!!!! :thumbup::thumbup: :D

Enne... kan het zijn dat het foto-upload-gebeuren op dit moment niet werkt... wilde me even netjes voorstellen met een wijze foto van mijn (vandaag gepoetste) bolide bij mijn naam maar krijg melding dat de upload niet werkt...

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
we zittten 10 leden verwijdert van lid nummer 2000. Gaat snel.

Haha, ik heb destijds echt indruk gemaakt geloof ik... :)

Hoop niet dat je mijn nr.1000-schap onthouden hebt maar dat je het hebt opgezocht ;).

@RvE, was destijds ook al iets wat speelde toen ik nr. 1000 werd... schijnt een keer iets mis gegaan te zijn met de telling, personen aangemeld en toch weer niet ofzo... Daarom lopen er 2 verschillende nummeringen niet gelijk (vraag me er niet het fijne van verder :lol: ).

Link naar reactie

oh ja, de uitgegeven nummers lopen voor op het aantal geregistreerde leden. Er zijn er ooit een paar uitgekegeld. Correctie dus. We hebben binnenkort 2000 geregistreerde leden (waarvan er meerdere via hetzelfde ip address aanloggen, maar ach...)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.