Ga naar inhoud

just another day at the office ...??!


Superduper

Aanbevolen berichten

Heeft weinig te maken met BMW Z3 of autos in het algemeen, maar zit er toch even vol van...

Gisterenavond werd bekend dat mijn baas minister van OC&W wordt en daarmee een schitterende carriere in de wetenschap beeindigd. Dat dat iets bijzonders is hebben we vandaag geweten. Naast het knallen van champagne, bloemen, duizende telefoontjes waren er ook meer cameraploegen dan medewerkers op de afdeling. En omdat Ronald (Plas-terk) niets mocht zeggen, leefden ze zich uit op de andere mensen. Ze stormden als gekken door de kamers in de hoop iets leuks te horen te krijgen, soms kreeg je een microfoon in je toet, en daarna ' o, die hebben we al gehad..' enz enz. Gekkenhuis. Naast alle hectiek een in een uur geregelde afscheids receptie, en normaliter spijkerharde wetenschapper een speech zien shortcutten omdat hij door de waas en het brok bijna niets meer kon zeggen. Dan trekt hij de deur dicht en zien we hem niet meer terug in het instituut. :wave: Hoe bedoel je carierreswitch: binnen 24 uur beslist en gegaan.. :thumbup: Respect voor zo'n call.

ok dan toch iets over autos: hij krijgt nu auto met chaffeur..

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ah, dààr werk je!

Ik zag de reportage in Eén Vandaag, inclusief kritische noot.

Plasterk heeft drie kabinetten Balkenende afgekraakt in zijn columns en gaat er nu deel van uitmaken.

De macht trok nogal, zo werd gezegd...

Hoe dan ook, leuk dat je de nieuwe minister van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap goed kent, misschien kunnen we de Z3 schuiven onder cultuur en hebben we daar nog gemak van... :thumbup:

Link naar reactie
Ah, dààr werk je!

Ik zag de reportage in Eén Vandaag, inclusief kritische noot.

Plasterk heeft drie kabinetten Balkenende afgekraakt in zijn columns en gaat er nu deel van uitmaken.

De macht trok nogal, zo werd gezegd...

Hoe dan ook, leuk dat je de nieuwe minister van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap goed kent, misschien kunnen we de Z3 schuiven onder cultuur en hebben we daar nog gemak van... ;)

Is inderdaad een veel gehoorde kritiek. Ik zelf heb zoiets dat de meeste mensen alles afkraken, maar het zelf niet beter zouden kunnen. Hij gaat het nu in ieder geval proberen, en als hij blundert mag hij dat inderdaad als kritiek op zijn bord krijgen. Ik wens die mensen wel succes, want je moet van goede huize komen wil je niet plat geluld worden, want Ronald is wel scherp...

maar shit dat ik de reportage alweer gemist heb. Even uitzending gemist checken. In ieder geval zou er morgen in Nova ook over gepraat worden.

Link naar reactie
Ja heeft altijd wel wat, als je iemand van zo dichtbij kent, zo zit ik regelmatig met een (inmiddels ex)staatssecretaris op een verjaardagsfeestje ;)

De nieuwe minister van Verkeer en Waterstaat komt geloof ik trouwens ook dichtuit je buurt Pierre !!! :rolleyes:

Valkenburg a/d Geul !!! 33 jaar jong, ze naam moet ik ff nog opzoeken ! :unsure:

Gevonden; Camiel Eurlings (CDA).

Link naar reactie
Niemand heeft een baas!! Zorg dat je altijd de baas over jezelf bent. Verder zijn er werkgevers, chefs en eventueel je vrouw.

Hij was in ieder geval wel de baas. Als hij wou dat het niet gebeurde, dan gebeurde het niet. Of je mocht het dan in je (dan overmatig aanwezige) vrije tijd gaan doen. Ik heb daar ook niet zo'n problemen mee. Als ik een experiment van een ton zou verzinnen, en dat er in een weekje doorheen trek, terwijl daar geen geld voor is, dan mag hij daar prima een stokje voor steken.

Link naar reactie
Hij was in ieder geval wel de baas. Als hij wou dat het niet gebeurde, dan gebeurde het niet. Of je mocht het dan in je (dan overmatig aanwezige) vrije tijd gaan doen. Ik heb daar ook niet zo'n problemen mee. Als ik een experiment van een ton zou verzinnen, en dat er in een weekje doorheen trek, terwijl daar geen geld voor is, dan mag hij daar prima een stokje voor steken.

Ik heb > 20 jaar en eigen bedrijf gehad, met gemiddeld 15 m/v op de loonlijst. Ik speelde niet de baas, integendeel, maar was het wel waar de echte beslissingen genomen moesten worden. De financiële risico's waren immers volledig voor mij, mag ik daar dan zelf over beslissen en dus even de baas zijn? Goede medewerkers begrijpen dat heel goed. Je snapt'm, Ies, en ik had ook niet anders verwacht van je. :groupwave:

Link naar reactie
De nieuwe minister van Verkeer en Waterstaat komt geloof ik trouwens ook dichtuit je buurt Pierre !!! :groupwave:

Valkenburg a/d Geul !!! 33 jaar jong, ze naam moet ik ff nog opzoeken ! :birthday:

Gevonden; Camiel Eurlings (CDA).

Wie weet krijgen we nu ook ons Grijs kenteken wat ons afgestolen is terug, (Weis is nu toch weg) maar zal ik wel te optimistisch zijn denk ik.

er moet heeeeeel veel gebeuren voor ik weer vertrouwen in een regering krijg.

Link naar reactie
mag hij daar prima een stokje voor steken.
Dan is hij dus een goede chef /manager etc. Blijf altijd baas over je zelf (sprak hij moraliserend).

Overigens doe ik dit soort prikkelende opmerkingen niet voor mn lol, maar om dit duffe, :wave: mutsige forum een beetje op te vrolijken. :schater:

Link naar reactie
Dan is hij dus een goede chef /manager etc. Blijf altijd baas over je zelf (sprak hij moraliserend).

Overigens doe ik dit soort prikkelende opmerkingen niet voor mn lol, maar om dit duffe, :unsure: mutsige forum een beetje op te vrolijken. :schater:

Tuurlijk, is helemaal duidelijk. Hij kwam altijd wel even kletsen over hobbies, gadets etc en hij is zelfs ondanks een heel druk schema vaak in voor een praatje. Maar als het op harde beslissingen aankwam dan werd hij toch vaak als 'pittig' ervaren. Dat zal nederland en Den Haag nog wel gaan merken. Hij heeft toen hij in Utrecht begon een half dood instituut binnen 5 jaar op absolute wereldtop en nobelprijsniveau gebracht. En wat ik hoorde was hij in het eerste jaar bikkelhard en gingen mensen er met ladingen tegelijk accuut uit.

Ik ben ook eigen baas naast mijn loondienst, en dat bevalt me ook prima hoor.

Link naar reactie
Tuurlijk, is helemaal duidelijk. Hij kwam altijd wel even kletsen over hobbies, gadets etc en hij is zelfs ondanks een heel druk schema vaak in voor een praatje. Maar als het op harde beslissingen aankwam dan werd hij toch vaak als 'pittig' ervaren. Dat zal nederland en Den Haag nog wel gaan merken. Hij heeft toen hij in Utrecht begon een half dood instituut binnen 5 jaar op absolute wereldtop en nobelprijsniveau gebracht. En wat ik hoorde was hij in het eerste jaar bikkelhard en gingen mensen er met ladingen tegelijk accuut uit.

En als hij ook nog eens keer met z'n vuist uithaalt naar die arrogante smoel van een JP is hij voor mij de held in het nieuwe kabinet :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.