Ga naar inhoud

Politie kan BMW racer niets maken


Michel#1

Aanbevolen berichten

De politie weet wie de onverbeterlijke chauffeur is die afgelopen week met een snelheid van 265 kilometer per uur over de A2 raasde. Zij kan hem echter niets maken omdat zij de inwoner van Sittard niet op heterdaad betrapt heeft, meldde de politie. Een passagier maakte er een filmpje van. Volgens de politie gaat het om dezelfde man die in november 2006 in Munstergeleen met 100 kilometer door de bebouwde kom scheurde, terwijl daar maar 30 gereden mag worden. Hij negeerde toen een stopteken, maar kon later aangehouden worden. De man moest toen zijn rijbewijs en auto inleveren, maar heeft beide later teruggekregen. De politie gaat hem de komende tijd in de gaten houden.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik rij ook graag "door" maar dit is kansloos.

Prima als je jezelf alleen in de auto in gevaar brengt... maar zorg dat je anderen er buiten laat.

Link naar reactie
Is dit een poging tot grappig zijn of begint dat ge.... weer? ;)

Ik doe alleen maar pogingen om grappig te zijn :rolleyes: met het oog op een ritje van Engeland toen je hem net had gehaald zat jou teller ook zo rond die tijd volgens mij. ;)

André

He dat ik dat uit moet leggen :unsure:

Link naar reactie
Kijk dit zijn echt idioten.

Mee eens. ;)

Mijn oudste zoon is momenteel in rij opleiding en ik doe al het mogelijke om hem op een verantwoorde manier te laten rijden.

Hij heeft net als mij de race- en snelheidsmicrobe, maar ik heb hem duidelijk gesteld dat racen op de openbare weg "not done" is.

Wanneer hij zijn rijbewijs haalt (zal pas ten vroegste juli zijn), krijgt hij er van mij een slipcursus boven op. Vind ik nuttiger dan meteen gaan investeren in een eigen auto...

Maar probleem met You Tube is, dat de jeugd ook met dergelijke filmpjes overspoeld wordt en dat vroeg of laat ook eens wil doen :rolleyes:

Link naar reactie
Mee eens. ;)

Mijn oudste zoon is momenteel in rij opleiding en ik doe al het mogelijke om hem op een verantwoorde manier te laten rijden.

Hij heeft net als mij de race- en snelheidsmicrobe, maar ik heb hem duidelijk gesteld dat racen op de openbare weg "not done" is.

Wanneer hij zijn rijbewijs haalt (zal pas ten vroegste juli zijn), krijgt hij er van mij een slipcursus boven op. Vind ik nuttiger dan meteen gaan investeren in een eigen auto...

Maar probleem met You Tube is, dat de jeugd ook met dergelijke filmpjes overspoeld wordt en dat vroeg of laat ook eens wil doen :rolleyes:

sja je kunt hem ook voor zijn en een dagje zandvoort of nurburgring gaan doen ofzo ^^

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.