Ga naar inhoud

5 tot 10 cm


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als we het KNMI moeten geloven, en waarom zouden we dat niet doen, krijgen we morgen 5 tot 10 cm sneeuw. Nederland zal wel weer geheel plat liggen... :schater:

Jij heb toch ervaring Rob ??? :schater::rolleyes:

2d98wg6.jpg

Link naar reactie
Hé, nog meer rondjes draaien op de plaatselijke Hornbach parkeerplaats!!!! :D

Kijk jij maar uit...

Niet ver daar vandaan is al een bocht naar jouw vernoemd...'Der Sledgehammer-Curve'... :ph34r:

Link naar reactie
Mooie dag om van huis uit te werken dus.............. ;)

Helemaal mee eens.. Ik zit al aan mijn filetax van deze week :ph34r: Ik ging dinsdag 'wat later' van huis :D , maar deed er rond 11:00 nog 90 minuten over 26 km. En die avond terug wilde ik maar geen file, dus ging maar weer 'iets eerder' naar huis, en zat om 15:45 weer in 15 km file. kelere A27.

Maar met wat sneeuw zal de jongste blij zijn. ;)

Link naar reactie
Dat doen we dus niet. De straten zijn even wit geweest, hooguit 2cm, maar dat is al weg gedooid.

Hier in 't Oosten is 't iets anders maar inderdaad, spectaculair is het allemaal niet en het is zeker niet wat het KNMI ons voorschotelde.

Waar gaat al die drukte over? Nederland heeft één dag een paar uurtjes lichte sneeuw: mensen gaan vroeg van kantoor of blijven thuis, 500 treinen worden op voorhand al niet ingezet, op de radio hoor je van minuut tot minuut waar het sneeuwt en tv-journaals hebben verslaggevers door het hele land. En wat zien we dan?

Vrij normaal rijdend verkeer, een kloterig laagje sneeuw en kindertjes met sleetjes die van school naar huis zijn gestuurd. Het stelt allemaal niets voor. Wat een drukte voor dat ene dagje. Driekwart van Europa heeft meer en langere tijd sneeuw en het leven gaat daar gewoon door. KNMI en andere metereologen: paniekzaaiers.

Link naar reactie

Net van de week begonnen met m'n nieuwe baan in NH en ik had besloten met het Zetje te gaan. Dus eindelijk een reden gehad om er een hele week mee te rijden en dat is prima bevallen :mellow:

Het beestje doet het prima al kon ik vanmorgen zijn klepje niet open krijgen want die zat vastgevroren. Toch vanmiddag maar wat eerder naar Brabant afgereisd vanwege het weeralarm. Gelukkig weinig sneeuwtroep meegemaakt (heb de zomerbandjes er nog onder :thumbup: ) maar wel een lange tijd onderweg geweest. Normaal anderhalf uur rijden en nu bijna het dubbele :lol:

Gelukkig heelhuids thuisgekomen. Dat ga ik vaker doen (als het mooier weer wordt)

Link naar reactie

Hier niks aan de hand, het weerbericht is typisch weer indekgedrag van onze overheidsdiensten en gericht op boven de rivieren.

Kon net gewoon vol op het gas temperatuur rond de vijf graden in de plus :thumbup:

Wordt tijd dat we onafhankelijk worden verklaard, zonder BPM :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.