Ga naar inhoud

Duits QP Treffen aan de Nurburgring


navigator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tot nu toe bestaat de colonne dan uit 1 auto...

Is ook nog vroeg,we zullen wel zien hoe het evolueert. Die duitsers staan mss ook niet op ons te wachten..

Dan gaan we vanaf nu met zijn 2-en. Heb er namelijk ook erg veel zin in, vooral om ook meer mensen te leren kennen binnen de community!!

Moet wel uit Noord-holland noord komen ,dus aardige rit voor de boeg... ;)

Link naar reactie
Dan gaan we vanaf nu met zijn 2-en. Heb er namelijk ook erg veel zin in, vooral om ook meer mensen te leren kennen binnen de community!!

Moet wel uit Noord-holland noord komen ,dus aardige rit voor de boeg... ;)

Ik heb alvast gezien dat je ook op het duitse forum post. Je kan dus ook een oogje in het zeil houden als er meer nieuws is omtrent verdere afspraken voor die dag. ;)

Link naar reactie
Dan gaan we vanaf nu met zijn 2-en. Heb er namelijk ook erg veel zin in, vooral om ook meer mensen te leren kennen binnen de community!!

Moet wel uit Noord-holland noord komen ,dus aardige rit voor de boeg... ;)

Gezellig, gaan we samen!!

Ik moet uit Leiden (Zuid-Holland) komen, dus de rit is voor mij ook lang! ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb alvast gezien dat je ook op het duitse forum post. Je kan dus ook een oogje in het zeil houden als er meer nieuws is omtrent verdere afspraken voor die dag. :blink:

@nh-flatline... zou je ons op het duitse forum willen aanmelden voor 15.07?

Link naar reactie
Misschien kom ik ook nog wel ff kijken die dag, ligt eraan hoe ik me voel, maar lijkt me wel leuk zoveel moois bij elkaar te zien :blink:

Volgens mij ben ik daar wel eens geweest achter de hoofdtribune van het cirquit, is een mooie grote parkeerplaats en na al dat E36 en E46 M3 geluid is het verfrissend als er ineens een dikke V8 coupe komt langs brullen :lol2:

verfrissend! :thumbup:

zou mooi zijn daar met een mooi rijtje NL-QPs aan te komen

hartge van jou als pronkstuk :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.