Ga naar inhoud

Duits QP Treffen aan de Nurburgring

navigator

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

http://www.zroadster.com/forum/touren/2980...rdschleife.html

Op 15 juli komen de duitse QP rijders samen aan de Nordschleife.

Zij verzamelen aan de parking voor de hoofdtribune en eten samen. daarna doen ze een tochtje door de Eifel en achteraf nog een rondje Nordschleife.

Volgens de thread is het ook de bedoeling dat de Z4 Qp's van de partij zullen zijn.

Zijn er hier nog Qp drivers die hier zin in hebben ? Mocht dit zo zijn, dan laat ik dit weten op het duitse forum.

Ik weet evenwel zelf nog niet of ik kan gaan, wegens nog geen idee wanneer we op vakantie gaan.

Mannekes met het vaste dak, laat jullie horen <_<:thumbup:

Hier kunnen we eens alleen naartoe, zonder die vervelende cabrio's... :rolleyes:

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

ben er zeker voor te porren, maar moet ook inderdaad de vakantieperiode even nakijken.. Ik dacht dat Le Mans op 15 JUNI is, maar ook dat moet ik nakijken, waar daar moet ik ook al naar toe... Ppffffff wat een keuzes...

Als er meer heen gaan wel in colonne he!?

Geplaatst:
Jammer ik heb geen Qpe :(

Dat vind jij helemaal niet jammer! ;)

Geplaatst:
Dat vind jij helemaal niet jammer! :(

Zeker niet, zeker gezien wanneer ze gaan midden in de zomer, dat wordt zweten voor de mannen :schater:

Geplaatst:
Zeker niet, zeker gezien wanneer ze gaan midden in de zomer, dat wordt zweten voor de mannen :schater:

:( airco...klapdakje.. ;)

Geplaatst:
Als er meer heen gaan wel in colonne he!?

Tuurlijk, is altijd mogelijk. Sinds vorig jaar augustus hebben we een mooie route naar daar, thanx to enkele Limbo's :angry: B)

Geplaatst:

Was vorig jaar ook geslaagd heb ik gehoord, en de roadster rijders zijn ook welkom.

Ik kan helaas niet dan kom ik als het goed is juist terug van zomervakantie :blink:

Geplaatst:
Ze melden sneeuw en vorst de volgende week :rolleyes:

Zal een keer tijd worden, die winterbanden willen nu ook wel eens wat laten zien.

Geplaatst:

Rob er staat geen Hangkock :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen