Ga naar inhoud

Met elkaar oprijden naar friesland 27/01/2007

Roodkapje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil wat organiseren om zaterdag 27/01/2007 met elkaar op te rijden naar friesland.

Verzamelen bij mij in Reeuwijk vanaf 12:00

Vertrekken om 15:00 naar friesland.

Wie gaan er mee :

Ruud en Marijke.

Edwin en Nadia.

Puk en Suus.

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Welke route volgen jullie ? Misschien kan ik ff :thumbup: !! :rolleyes:

Geplaatst:
Welke route volgen jullie ? Misschien kan ik ff :thumbup: !! :rolleyes:

Aansluiten ja, als we over de afsluitdijk gaan wel, moeten we nog maar even bekieken <_<

Geplaatst:
Aansluiten ja, als we over de afsluitdijk gaan wel, moeten we nog maar even bekieken :thumbup:

Neeeeee, niet aansluiten, want ik kom zondag pas, ik bedoelde ff zwaaien !!!!! :rolleyes:

Geplaatst:
Neeeeee, niet aansluiten, want ik kom zondag pas, ik bedoelde ff zwaaien !!!!! :unsure:

Ja natuurlijk, kan je mooi :rolleyes::thumbup:<_< schieten :D

Geplaatst:
Niemand meer van plan om mee op te rijden

Hey Ruud,

We proberen Leeuwarden eerst nog bij daglicht te bereiken en te bekijken dus we zijn al vroeg op pad. Jammer dat Reeuwijk zo uit de richting is. Tot zaterdag.

Grt,

Simon

Geplaatst:
Niemand meer van plan om mee op te rijden

Is voor ons ook te ver omrijden Ruud. We gaan eerst nog langs mensen in Elsloo en daarna pas naar Leeuwarden maar we zien elkaar daar wel natuurlijk. Tot zaterdagavond. :thumbup:

Geplaatst:

Hoi Ruud wij doen ons best om ergens tussen 14 en 14.30 te komen. Moet eerst naar de zwerfpoessies maar ik zal zeggen dat ik op tijd weg moet.

Ed kan niet wachten om het supermegablingblingeffect te showen! Heeft de hele zaterdagmiddag staan kleien. Het kost wel even wat moeite maar dan heb je ook echt wat!!

Tot dan dan!!

Geplaatst:
Heeft de hele zaterdagmiddag staan kleien.

Het kost wel even wat moeite maar dan heb je ook echt wat!!

:discussie: :fiew: :lol2:

Geplaatst:
:schater::schater: ben er echt enorm van afgevallen.
Geplaatst:

Hoe laat denken jullie bij het hotel te zijn? En hoe laat bij Huub? Voor ons is Z3 Palace ook een klein beetje om.

Geplaatst:
Hoe laat denken jullie bij het hotel te zijn? En hoe laat bij Huub? Voor ons is Z3 Palace ook een klein beetje om.

Ik denk zo +/- 17:00 bij hotel, koffers en atributen eruit en dan ZzZ parkeren bij Huub ;)

Geplaatst:
Zit er nog lak op ;)

ja hoor, als een spiegeltje

Geplaatst:
Ik denk zo +/- 17:00 bij hotel, koffers en atributen eruit en dan ZzZ parkeren bij Huub ;)

Lijkt me goed plan. Mooie borreltijd...

Geplaatst:

Wij moeten waarschijnlijk onderweg nog een tussenstop maken, dus samen oprijden naar Friesland gaat niet lukken. Maar om 17:00 aanwezig zijn moet wel lukken.

Geplaatst:
Ik denk zo +/- 17:00 bij hotel, koffers en atributen eruit en dan ZzZ parkeren bij Huub :D

Goed plan. We zullen proberen er die tijd ook te zijn. Ik weet n.l. niet waar Huub woont ;)

Geplaatst:
Goed plan. We zullen proberen er die tijd ook te zijn. Ik weet n.l. niet waar Huub woont :P

Ik wel kom jullie rond die tijd wel ff oppikken bij het hotel en anders post ik deze week een kleine routebeschrijving naar ons huis.

Geplaatst:
Ik wel kom jullie rond die tijd wel ff oppikken bij het hotel en anders post ik deze week een kleine routebeschrijving naar ons huis.

Die had ik al ge-post hoor Huub !!! :schater:

4hsq05z.gif

:P

Geplaatst:
Is voor ons ook te ver omrijden Ruud. We gaan eerst nog langs mensen in Elsloo en daarna pas naar Leeuwarden maar we zien elkaar daar wel natuurlijk. Tot zaterdagavond. :m:

dan heb je nog een fikse rit voor de boeg, van elsloo naar friesland.

hopelijk zit het weer voor jullie mee.

Geplaatst:
dan heb je nog een fikse rit voor de boeg, van elsloo naar friesland.

hopelijk zit het weer voor jullie mee.

Er ligt ook een Elsloo in Friesland en daar moeten we zijn :cooltext:

Geplaatst:

Ruud gefeliciteerd met de verkoop. Maarru, ga je nu niet mee komende zaterdag?? :cooltext:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen