Ga naar inhoud

Voor het eerst getankt

Andre

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik rij al heel wat jaren auto en eigenlijk zijn er weinig auto's (benzine/lpg) geweest die boven de 1 op 10 a 11 hebben gehaald.

Okay het zal best wat te maken hebben met de rijstijl maar goed dat is nu eenmaal zo, in een beemer moet je doorrijden daar zijn ze voor gemaakt.

Nu ging ik tanken en heb in Duitsland zo'n beetje de eerste 80 km regelmatig over de 200 gereden (dan moest ik weer wachten op mijn maatje met de golf) in Nederland redelijk normaal vanaf de grens en de rest van de tank een beetje binnen/buiten de bebouwde kom leeggereden, en ja ook hier regelmatig die heerlijke brul gehoord boven de 4000 toeren.

En toen tanken en rijd die 3.0 gewoon 1 op 10.5 nou ja wie had dat durven hopen ik had rekening gehouden met 1 op 8 a 9 dus als Martine de hele week rijd halen we misschien wel 1 op 11 :wave: dat is dus met de 2.0 nooit gelukt.

Dus gewoon een 3.0 nemen die heeft zo weinig moeite met rijden dat ie gewoon zuinig wordt :schater::wave:

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Met mijn touring die zeker 200 kilo meer weegt dan je Z4 hier binnendoor/stad gemiddeld 1 op 10! :wave: Vantevoren een Bora Variant V6 4-motion gemidd. 1 op 7! BMW maakt rijden geweldig en nog zunig ook :wave:

Geplaatst:

ja, zuinig is hij wel. Na de montage van mijn Cold Air Intake kreeg ik er nog eens 10% bij (plus de vermogens winst en inlaat gebrul).

Geplaatst:

Geweldig toch ook nog zuinig.

Heej PVR heb je een foto van de cold airintake? (misschien al eens gepost, sorry dan)

Groet,

André

The forum drive's you crazy

Geplaatst:

pvr's CAI is één van de befaamde (of beruchte... je mag zelf kiezen -_- ) Streamline Engineering CAI's. Moet zeggen dat dit een mooi stukje engineering is geweest voor de gelukkigen die er eentje hebben kunnen te pakken krijgen!