Ga naar inhoud

Voor het eerst getankt


Andre

Aanbevolen berichten

Ik rij al heel wat jaren auto en eigenlijk zijn er weinig auto's (benzine/lpg) geweest die boven de 1 op 10 a 11 hebben gehaald.

Okay het zal best wat te maken hebben met de rijstijl maar goed dat is nu eenmaal zo, in een beemer moet je doorrijden daar zijn ze voor gemaakt.

Nu ging ik tanken en heb in Duitsland zo'n beetje de eerste 80 km regelmatig over de 200 gereden (dan moest ik weer wachten op mijn maatje met de golf) in Nederland redelijk normaal vanaf de grens en de rest van de tank een beetje binnen/buiten de bebouwde kom leeggereden, en ja ook hier regelmatig die heerlijke brul gehoord boven de 4000 toeren.

En toen tanken en rijd die 3.0 gewoon 1 op 10.5 nou ja wie had dat durven hopen ik had rekening gehouden met 1 op 8 a 9 dus als Martine de hele week rijd halen we misschien wel 1 op 11 :wave: dat is dus met de 2.0 nooit gelukt.

Dus gewoon een 3.0 nemen die heeft zo weinig moeite met rijden dat ie gewoon zuinig wordt :schater::wave:

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

pvr's CAI is één van de befaamde (of beruchte... je mag zelf kiezen -_- ) Streamline Engineering CAI's. Moet zeggen dat dit een mooi stukje engineering is geweest voor de gelukkigen die er eentje hebben kunnen te pakken krijgen!

Ikzelf rij in de zomer met een Helene Performance (de "opvolger" van Streamline Engineering) v2 panel drop-in filter. Verbruikt idd ongeveer een half litertje minder op 100 km en gaat meer lineair in toeren.

Ik heb verschillende testresultaten gezien (maar in hoeverre deze natuurlijk betrouwbaar zijn...) omdat ik een beetje wantrouwig was de papieren filter te vervangen door een aftermarket exemplaar (tgv filtereigenschappen), maar moet zeggen dat deze HP filters van ongekende kwaliteit zijn. Een aanrader!!!

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...