Ga naar inhoud

Nieuwe baan


Martin-Z3

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe baan in Noord Holland geaccepteerd. De weg ernaartoe heeft langer dan een half jaar geduurd dus het is een weloverwogen beslissing geweest. Dat moet ook wel als je tegen de 50 loopt...Maar ik hoop nog 15 jaar te kunnen werken.

Oorspronkelijk komen we uit NH en we willen graag wat dichter bij onze families gaan wonen na 22 jaar Brabant wat overigens erg mooi is.

We gaan dus verhuizen van Veldhoven naar "ergens" in de buurt van Zaandam. Het valt ons op dat NH erg druk is geworden maar dat geldt natuurlijk voor heel Nederland. We worden een vol landje.

We willen natuurlijk eerst ons huis verkopen. Iemand belangstelling? En we willen een huis gaan kopen. Helaas zijn we verwend en we hebben dus nogal wat wensen, te weten:

  • Plek voor 1 a 2 auto's buiten en garage voor het Zetje.
  • Praktijkruimte voor Ria. Ria heeft een praktijk voor stottertherapie. Zie http://www.praktijk-meander.nl/index.php
  • Zij zal dus helemaal overnieuw moeten beginnen dus voor haar is het nog moeilijker om te verhuizen.
  • Geen huis met "mogelijkheden" ofwel een braakpand maar liefst een wat nieuwer huis of iets wat al helemaal verbouwd is.
  • We zijn bijzonder gecharmeerd van boerderijtypes.
  • Vrijstaand is geen must. Mag b.v. helft van boerderij zijn.
  • Het huis hoeft zelf niet zo groot te zijn. We zijn maar met z'n tweeen.
  • Landelijk, met vrij uitzicht over de weilanden, liefst met achtertuin aan het water. Zal waarschijnlijk moeilijk worden in NH.
  • Geen te kleine tuin maar ook geen hele grote. Circa 500 m2 lijkt ons mooi. We hebben nu 800 m2.
  • Een fatsoenlijke verwarmde schuur voor mijn hobby, modelvliegtuigen bouwen.
  • Liefst tussen Alkmaar en Zaandam in. B.v. Beverwijk, Heemskerk, Assendelt etc.
  • Maximale prijs circa 450k kosten koper of 500k von.

Als iemand iets weet horen we het graag.

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Maximale prijs circa 450k kosten koper of 500k von.Als iemand iets weet horen we het graag.

Nou Martin, succes met de zoektocht naar een nieuw stulpje. Ik kan je er helaas niet mee helpen en ik hoop dat je in deze prijscategorie kan krijgen wat je wenst... zal moeilijk zijn denk ik. Je weet maar nooit.

Overigens ook succes met je nieuwe baan! (wat ga je doen?) Volgens mij een leuk begin van 2007.

Link naar reactie

Martin,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

Maar goed, zoals je weet ben ik een reserve Belg, dus kan je niet echt helpen met het vinden van een nieuw onderkomen.

Ik denk dat de "Noorderlingen" :schater: je vast wel kunnen helpen.

Succes in ieder geval met je nieuwe job en de zoektocht naar een huis :wave:

Link naar reactie
Succes met baan en huis, Marcel.

Wel lief van je Rob, maar ik heb al de naam een verzamelaar te zijn (Malle Pietje) maar nog een job erbij, dacht het nie . :wave:

Ben nog wel steeds een verzamelaar hoor. ( mooi,mooi, bling bling)

De spiegeltjes en kralen blijven mij maar volgen hè :wave:

Martin, heel veer suc6 met je nieuwe baan en je strooptocht naar een nieuwe stulp.

Misschien weten Anne & Wilko wel iets.

Zij komen uit het noorden en hebben daar een prachtig huis.

Nooit geschoten is altijd mis <_<

Link naar reactie
Tot dusver? Verwacht je soms nog meer felicitaties??? :rolleyes::newblush: Nee hoor Martin, succes met de koop en verkoop, lijkt mij erg spannend, maar ook erg leuk om voor een huis te gaan "shoppen". <_<

Nou, ik verwacht nog wel enige tientallen ja... -_-

Liefst met goede tips over een huis in NH

Link naar reactie
nogmaals Gefeliciteerd :D ,maar wat word de nieuwe job??

Huub, zodra m'n huidige werkgever mijn ontslagbrief ontvangen heeft de komende week zal ik het vertellen. Zo vers is het nieuws :D

Het is allemaal niet geheimzinnig maar wel netjes om eerst alles af te handelen.

Link naar reactie

Martin,

Ook van mijn kant gefeliciteerd met de nieuwe Baas :thumbup: . Veel plezier met de zoektocht van jullie droomstulpje. Staat wel iets te koop in die prijsklasse, maar een boerderij-achtige woning niet echt zie ik <_< Maar geduldig blijven, dan komt er vanzelf iets moois voorbij.

Lees weer eens niet goed :D :D `te ring` wat schieten die bubbels snel je kop in :blink: :D

Link naar reactie

Tegenover ons huis in Winkel NH staat nog een vrijstaande villa te koop MET praktijkruimte!! Zit ook in de prijsklasse die je noemt. Dubbele garage inpandig. Wel een leuk huis met nog leukere overburen natuurlijk!!!!!

Reizen naar je werk is niet een erg groot probleem, al zullen enige files wel aan de orde zijn.. Ongeveer een uurtje rijden naar amsterdam..

Link naar reactie
Tegenover ons huis in Winkel NH staat nog een vrijstaande villa te koop MET praktijkruimte!! Zit ook in de prijsklasse die je noemt. Dubbele garage inpandig. Wel een leuk huis met nog leukere overburen natuurlijk!!!!!

Reizen naar je werk is niet een erg groot probleem, al zullen enige files wel aan de orde zijn.. Ongeveer een uurtje rijden naar amsterdam..

Is me vooralsnog een beetje te ver naar Zaandam. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.