Ga naar inhoud

Z4


Andre

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Speciaal voor Rob, nu slechts 49990 in D

75_24.JPG

64_24.JPG

Ja Pierre, zo ongeveer, hoewel ik eigenlijk two-tone bedoel zoals ik nu in de Z3 heb. Bestaat dat eigenlijk voor de Z4?? Helemaal zwart van binnen, de Z4 van "ivo22", op marktplaats, lijkt me ook niet verkeerd, met een enkel chroomaccent. En dan nog wat uiterlijke aanpassingen. Maar ja, die prijs..... -_-

Link naar reactie
Ik vind dit rood Super, echt de erweiterte lederausstattung (ook in bicolor) incl interieurlijsten in leer is alleen als Individual te krijgen.

Kijk Hier maar eens naar binnen :rant:

Ik heb al een mooie uitgezocht -_-

Heb gewoon een bod gedaan om eens in contact te komen, we weten beiden wel dat dit niet genoeg is...

En dat rood, tja, de baas hè...die kan het er maar niet mee eens worden :D

Link naar reactie
Ik vind dit rood Super, echt de erweiterte lederausstattung (ook in bicolor) incl interieurlijsten in leer is alleen als Individual te krijgen.

Kijk Hier maar eens naar binnen :D

Ik heb al een mooie uitgezocht -_-

Ja, ook ik heb de mijne ook gevonden, da's helemaal wat ik bedoel. Een Individual dus. Krijg dan alleen een rood randje op het dashboard waar ik niet zo gecharmeerd van ben. :rant: Maar da's iets om pas over na te denken als ik de staatsloterij win, lijkt me zo.

Link naar reactie
Ja, ook ik heb de mijne ook gevonden, da's helemaal wat ik bedoel. Een Individual dus. Krijg dan alleen een rood randje op het dashboard waar ik niet zo gecharmeerd van ben. -_- Maar da's iets om pas over na te denken als ik de staatsloterij win, lijkt me zo.

Wat zwarte schoensmeer doet wonderen :schater: Voorpret is de leukste pret :rant:

Link naar reactie
Ik vind dit rood Super, echt de erweiterte lederausstattung (ook in bicolor) incl interieurlijsten in leer is alleen als Individual te krijgen.

Kijk Hier maar eens naar binnen :rant:

Ik heb al een mooie uitgezocht -_-

En zo ziet de mijne eruit als ik de staatsloterij win en me nog steeds geen Wiesmann kan veroorloven :schater:

z4uy8.jpg

Link naar reactie
En zo ziet de mijne eruit als ik de staatsloterij win en me nog steeds geen Wiesmann kan veroorloven :schater:

z4uy8.jpg

Ziet er TOPPIE uit. -_-

Kreeg het nog heel moeilijk met het kiezen van het interieur, maar Carbon Schwarz zou denk ik wel de buitenkleur worden. Het tweekleurige Imola heeft ook wel wat op de ZZZZ, krijg je immers anders niet. :rant:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.