Ga naar inhoud

Foto´s meet en greet Clubhuis Reeuwijk


bridders

Aanbevolen berichten

Ruud en Marijke, hartelijk dank voor het lekkere eten en drinken, de goede verzorging en de gezelligheid. :kisstogether:

Jullie zijn allebei geweldige mensen.

Net Ria de foto's van Bas laten zien dat er ook voldoende vrouwen waren. Ook verteld dat niet alle gesprekken over auto's gaan...

Dus misschien gaat ze de volgende keer wel mee.

En Marcel kan inderdaad zingen. Nu zelf gehoord. Alleen toen hij Frans Bouwer ging imiteren had ik plotseling een dringende behoefte de auto's buiten nog een keer te gaan bewonderen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De foto's maken ons jaloers op alle forumleden die erbij waren.

Betergezegd jammer dat we er door verplichtingen zelf niet bij konden zijn.

Ziet er uit als een ZzZoeperrrrmeeting.

Ruud nog van harte gefeliciteerd.

Tot de volgende meeting.

Simon & Cara

Link naar reactie

Hoi marijke, de salades zien er schitterend uit op de fotos (toen ik kwam waren ze al flink geslonken). Bedank ook alle medewerkers nog maar eens. Vandaag gehoord dat er geen links/CDA kabinet komt. Maar goed ook!

In maart nieuwe verkiezingen. We gaan mee doen met Z 3-4 partij!

RUUD for President!!!

Link naar reactie

Ruud en Marijke, ook van mij nogmaals dank voor de puike organisatie en hopelijk hebben jullie vooral zelf genoten.

Wel schetst mij verbazing dat deze keer niet de schoondochter van Marcel (Sharon?) op bijna elke foto staat, maar Chris. Op elke tweede foto staat Chris met een pilske. Ja ja , hij was net naar de kapper geweest en had daardoor een guitig jong koppie, maar is dit niet wat overdreven Bas?

Link naar reactie

Dank Dank Dank voor alle positieve reacties :mellow::P

Marijke en ik hebben er ook van genoten :D

Mooie :foto: :foto: en al snel gepost. ik zal zelf ook later wat posten, moet ook nog een filmpje in elkaar zetten.

Iedereen ook bedankt voor de bijdrage in de melkbus :D

We zijn nog met een klein groepje wat later doorgegaan en nog wat lekkere muziek gedraaid :D

En voor ieder die er niet waren, er komt een vervolg

Link naar reactie

Marijke en Ruud................ woorden schieten me weer eens te kort (en ik ben alweer veel te laat me reageren :mellow: )

ONWIJS BEDANKT!!!

Yvonne en ik heb heel erg genoten van de dag het was leuk alle bekende en minder bekende gezichten te zien en weer eens tête a tête te kunnen kletsen met iedereen.

Link naar reactie
Kort uitlegje :thumbup: . Eenmaal in een M gereden, wil je een M rijden (moet je toch weten MCfL :wave: )

Dus een 1.9'tje gewend rijden in een M is zeer leuk maar ben ook meteen verpest... NEED MORE POWER!!!!

ik ben Reggie de vriendin van mcfl, en mag van mijn vriend nooit in zijn M rijden, en nu heeft Chris me gezegd dat ik wel eens in die van hem mag rijden, zo'n aanbod sla ik natuurlijk niet af!!!!! ;) :sick:

Link naar reactie
ik ben Reggie de vriendin van mcfl, en mag van mijn vriend nooit in zijn M rijden, en nu heeft Chris me gezegd dat ik wel eens in die van hem mag rijden, zo'n aanbod sla ik natuurlijk niet af!!!!! :thumbup::wave:

Emanuel moet niet zo lullig doen, hij moet jou gewoon een ///M geven voor je verjaardag. ;)

Link naar reactie

Dat was een Zéér geslaagde meeting, Zei de Zuidelijke Mafketel die er Zelf niet bij was... :o

Gelukkig kan ik nu nog na genieten van de foto's.

Ik stel me even voor:

Zet ChrisXL, Tony samen met Thomas voor de poort en er komt geen kou en tocht meer binnen...

DeeJay Leonardo aan het mixen van muZiek...

En die altijd geZellige en goed gemutste MarZel aan de microfoon, ja, dan heb je het goed voor elkaar... :D

Ruud & Marijke: Petje af voor dat mooie evenement.

Dat 'Z3 M' koud buffet is Zoepah...

Link naar reactie
Dat was een Zéér geslaagde meeting, Zei de Zuidelijke Mafketel die er Zelf niet bij was... :newblush:

Gelukkig kan ik nu nog na genieten van de foto's.

Ik stel me even voor:

Zet ChrisXL, Tony samen met Thomas voor de poort en er komt geen kou en tocht meer binnen...

DeeJay Leonardo aan het mixen van muZiek...

En die altijd geZellige en goed gemutste MarZel aan de microfoon, ja, dan heb je het goed voor elkaar... :thumbup:

Ruud & Marijke: Petje af voor dat mooie evenement.

Dat 'Z3 M' koud buffet is Zoepah...

Dat je nageniet v.d. :foto: :foto: OK, maar het was leuker geweest al was je erbij ;)

Een feest is niet helemaal kompleet zonder D.Z.M. :(

Een volgende keer reken ik op je :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.