Ga naar inhoud

Z4M met Hartge uitlaten


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Doet me denken aan die engelsen op de vooravond van een groot motor evenement.

Flink gasgeven zodat de motor bijna in het 'rood' zit.

Gas dicht en vervolgens weer vol open.

Krijg je hetzelfde effect maar dan met vlammen uit de pijp.

Doet het prima wanneer het donker is. (wel vrij slecht voor je blok.. :m: )

Link naar reactie
Lekker soundje, maar staat wel een beetje te ploppen met gas terug nemen thumbsdown.gif

Was zo stom om het aan mijn zonen te tonen, wel dat heb ik geweten. :D

"Dat is pas een uitlaat" -_-

"Zo moet je er ook één aanschaffen" (auto of uitlaat? scheelt wel in je erfenis later, hé zoon...) :(

"Die Eisenmann van jou hoor je amper"

"Vind die plopjes bij gas wegnemen echt de Max, pa"

Heb hun dan maar verteld dat een Hartge uitlaat onder een voor de rest Schnitzer getint voertuig echt "Not Done" is. oef...

Link naar reactie
Was zo stom om het aan mijn zonen te tonen, wel dat heb ik geweten. :D

"Dat is pas een uitlaat" ;)

"Zo moet je er ook één aanschaffen" (auto of uitlaat? scheelt wel in je erfenis later, hé zoon...) -_-

"Die Eisenmann van jou hoor je amper"

"Vind die plopjes bij gas wegnemen echt de Max, pa"

Heb hun dan maar verteld dat een Hartge uitlaat onder een voor de rest Schnitzer getint voertuig echt "Not Done" is. oef...

Maar ik ben het wel met je zonen eens... die plopjes vind ik ook de "max", of zoals we in Nederland zeggen "vet cool". :(

Link naar reactie
  • 4 weken later...

[intrigantmodus]Kijk maar uit, jij, met je opmerkingen. Zowel ChrisXL als Roodkapje hebben op deze manier hun uitlaten op het forum gezet. Beide heren zijn ongelofelijk sterk.[intrigantmodus]. ;)

Link naar reactie
Was zo stom om het aan mijn zonen te tonen, wel dat heb ik geweten. :wave:

"Dat is pas een uitlaat" ;)

"Zo moet je er ook één aanschaffen" (auto of uitlaat? scheelt wel in je erfenis later, hé zoon...) :D

"Die Eisenmann van jou hoor je amper"

"Vind die plopjes bij gas wegnemen echt de Max, pa"

Heb hun dan maar verteld dat een Hartge uitlaat onder een voor de rest Schnitzer getint voertuig echt "Not Done" is. oef...

Precies voed die mannen maar goed op, niet van alles door elkaar husselen: zootje ongeregeld ;)

Link naar reactie
Precies voed die mannen maar goed op, niet van alles door elkaar husselen: zootje ongeregeld :thumbup:

Die van jou zijn nog jong hé ? Wacht maar tot ze 17 en 15 zijn. Dan krijg je pas vanalles te horen en te zien... :wave::drank:

Ik heb 1 Opel fan (kweet het, erg hé) en 1 die vroeger een zware BMW fan was, maar nu alleen nog oud amerikaans spul wil.

Musclecars ed. genre Pontiac Firebird, Camaro SS, Dodge Charger,... Volgens mij weet hij nog niet wat een liter benzine kost :drank:

Link naar reactie
Die van jou zijn nog jong hé ? Wacht maar tot ze 17 en 15 zijn. Dan krijg je pas vanalles te horen en te zien... -_- ;)

Ik heb 1 Opel fan (kweet het, erg hé) en 1 die vroeger een zware BMW fan was, maar nu alleen nog oud amerikaans spul wil.

Musclecars ed. genre Pontiac Firebird, Camaro SS, Dodge Charger,... Volgens mij weet hij nog niet wat een liter benzine kost :D

Wees blij dat het nog met auto's te maken heeft die twee jongens van ons willen alleen met barbies spelen en op ballet :schater:

Link naar reactie
Die van jou zijn nog jong hé ? Wacht maar tot ze 17 en 15 zijn. Dan krijg je pas vanalles te horen en te zien... ;) :D

Ik heb 1 Opel fan (kweet het, erg hé) en 1 die vroeger een zware BMW fan was, maar nu alleen nog oud amerikaans spul wil.

Musclecars ed. genre Pontiac Firebird, Camaro SS, Dodge Charger,... Volgens mij weet hij nog niet wat een liter benzine kost :unsure:

Laat die opel fan maar eens in een opel rijden dan kickt ie gauw af en ja die ouwe ami's heb ik ook altijd nog wat mee, kan ik dus weinig over zeggen. Maar Opel is een geldige grond om te onterven -_-

Link naar reactie

wat is er eigenlijk mis met Opel afgezien van het feit dat ze lelijk zijn? Ik heb wel eens gehoord dat het niet het beste voorbeeld is van duitse automakelij. M'n vader had ooit een Astra, verschrikkelijk saaie burgerbak maar hij deed het wel (soort van)

Link naar reactie
[intrigantmodus]Kijk maar uit, jij, met je opmerkingen. Zowel ChrisXL als Roodkapje hebben op deze manier hun uitlaten op het forum gezet. Beide heren zijn ongelofelijk sterk.[intrigantmodus]. ;)

Toch een memorabel moment, Rob als trol :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Laat die opel fan maar eens in een opel rijden dan kickt ie gauw af en ja die ouwe ami's heb ik ook altijd nog wat mee, kan ik dus weinig over zeggen. Maar Opel is een geldige grond om te onterven :thumbup:

Op dit moment is die in rij opleiding met de Ford C Max (auto van m'n vrouw), that 'll teach em... :schater:

Als hij zijn rijbewijs heeft behaald, laat ik em wel eens met de ZZZ rijden (onder begeleiding natuurlijk !), dan gaat hij wel overstag.

Nu ja, heb vroeger ook heelwat Opels gehad, niet echt een blitse auto, maar idd. zeer betrouwbaar...

Verder heeft ie mijn tijd bij het raceteam meegemaakt, waarin we een Corsa en een Astra lieten rijden.

En een vriend van me gaat dit jaar met een Corsa rallyrijden en mijn zoon help hem dat ding opbouwen. Zodoende denk ik dat Opel er nog moeilijk uit te krijgen is... :D

Link naar reactie
Nu ja, heb vroeger ook heelwat Opels gehad, niet echt een blitse auto, maar idd. zeer betrouwbaar...

Ja, inderdaad. De opeltjes van de Tokkies hier aan de overkant (een stuk of 4) gaan ook maar niet stuk. Hoe erg ze die dingen ook mishandelen. Koude start meteen zeer hoge toeren gassen en dan slippend wegscheuren :schater: Ze kunnen het blijkbaar hebben.

Link naar reactie
Ja, inderdaad. De opeltjes van de Tokkies hier aan de overkant (een stuk of 4) gaan ook maar niet stuk. Hoe erg ze die dingen ook mishandelen. Koude start meteen zeer hoge toeren gassen en dan slippend wegscheuren :schater: Ze kunnen het blijkbaar hebben.

Zo te lezen ben je rijp voor een verhuizing...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.