Ga naar inhoud

Aankoop z3


Gast Guest_Eric_*

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, er zijn al diverse members die hier een auto gekocht hebben. Ze zullen zelf misschien reageren.

Ik heb begrepen dat ze zowel tevreden zijn over de auto als over de service.

Succes met je eventuele aankoop.

Edit: zie bijvoorbeeld https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...ost&p=84140

Link naar reactie
Prima ervaringen met de aangekochte Z3 bij Alexander, inmiddels al twee jaar geleden.

Ik heb iemand uit Assendelft gehad voor mijn auto en die heb ik afgelopen weekend nog even gezien, hij heeft destijds niet voor mijn Z gekozen maar voor een (4 cilinder deze verkopen ze alleen maar geloof ik) Z3 van BRMS en ik moet zeggen gewoon een plaatje van een wagen (kleur Nicole, met chrome raamlijst._tip voor Nicole ziet er goed uit op die kleur) en volgens mij hebben ze ze alleen maar in die staat, mijn inziens een goede keus.

André

Link naar reactie

Zoals je hebt kunnen lezen, op 4 november jl. een Z3 bij BRMS aangeschaft.

Er is genoeg geschreven over de auto's, de staat van onderhoud e.d. Niets aan toe te voegen....

Ben er 3 keer geweest:

1e keer : Verkennend, 4 uur lang veel gezien, gepraat en gelachen :sleepy:

2e keer : Aankopend , weer 4 uur lang gezellig zitten kletsen, koffie gedronken, goede deal gemaakt.

3e keer : Ophalend , zeker 3 uur kletsen, regelen en uiteindelijk..... RIJDEN !!!! :D

En........... belangrijk, GEEN SPIJT, fantastische auto , genieten gienieten, genieten B)

En nee, ik word niet betaald door BRMS :huh:

Groetjes

Link naar reactie

Ik heb er geen auto gekocht maar accessoires.

Ik kan ook niet anders zeggen prima producten en service. Als je ergens vragen over hebt krijg je per direct een professioneel ntwoord en oplossing.

Heb ik wel eens anders meegemaakt.

IvoZ3 (inderdaad ook een viercilinder)

Link naar reactie
Zoals je hebt kunnen lezen, op 4 november jl. een Z3 bij BRMS aangeschaft.

Er is genoeg geschreven over de auto's, de staat van onderhoud e.d. Niets aan toe te voegen....

Ben er 3 keer geweest:

1e keer : Verkennend, 4 uur lang veel gezien, gepraat en gelachen :sleepy:

2e keer : Aankopend , weer 4 uur lang gezellig zitten kletsen, koffie gedronken, goede deal gemaakt.

3e keer : Ophalend , zeker 3 uur kletsen, regelen en uiteindelijk..... RIJDEN !!!! :D

En........... belangrijk, GEEN SPIJT, fantastische auto , genieten gienieten, genieten B)

En nee, ik word niet betaald door BRMS :huh:

Groetjes

Klinkt wel erg goed allemaal. Ik heb wel de indruk dat ze behoorlijk aan de prijs zijn met hun auto's en accessoires. Klopt dat?

Link naar reactie
Klopt , Maar dan heb je ook wat!!! B) :D

De accessoires echter, Velgen en Banden voor € 690,- spiksplinternieuw, vind ik niet duur

Ja, maar dat is gelijk met de aankoop van je auto. Dat is niet te vergelijken als je ze los zou kopen.

Maar wel fijn dat je zo tevreden bent. De auto ziet er schitterend uit en dan is een iets hogere prijs natuurlijk te overzien.

Link naar reactie

Zit natuurlijk net tussen de dealer en particulier in kwa prijs. Bij een dealer vragen ze de hoofdprijs, maar heb je wel de nodige garanties/boekjes etc. Van een particulier hoef je dit niet te verwachten.

Heb je geen autokennis en wil je toch een betrouwbare auto kopen, kan een kijkje nemen bij BRMS zeker geen kwaad.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Zoals je hebt kunnen lezen, op 4 november jl. een Z3 bij BRMS aangeschaft.

Er is genoeg geschreven over de auto's, de staat van onderhoud e.d. Niets aan toe te voegen....

Ben er 3 keer geweest:

1e keer : Verkennend, 4 uur lang veel gezien, gepraat en gelachen :blink:

2e keer : Aankopend , weer 4 uur lang gezellig zitten kletsen, koffie gedronken, goede deal gemaakt.

3e keer : Ophalend , zeker 3 uur kletsen, regelen en uiteindelijk..... RIJDEN !!!! :D

En........... belangrijk, GEEN SPIJT, fantastische auto , genieten gienieten, genieten :wave:

En nee, ik word niet betaald door BRMS :D

Groetjes

er kan dus ook daar over de prijs onderhandeld wordemn

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.