Ga naar inhoud

Muziekinstallatie


Deksels

Aanbevolen berichten

Ik vind de originele tweetertjes van de z3 echt k*t en ben dus op zoek naar een oplossing om iets meer herrie uit die wagen te krijgen zonder dat ik grote operaties moet uitvoeren. Heeft iemand ervaring met het inbouwen van nieuwe boxen? Zo ja, welke moet je nemen zodat het past en komt hier ook een acceptabel geluid uit?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

gaten groter maken er en 10cm speakers in zetten, is een aardige klus, alle plastic moet er uit, maar ik kan nu zelfs open by 120 km/u naar het nieuws luisteren

rob

Link naar reactie
Niet weer... Sledge, kun je dit inschuiven in een ander topic hierover? Weer hetzelfde. ^_^

@Deksels: er is veel over geschreven. Gebruik eerst de zoekfunctie s.v.p. ;)

Doet me denken aan iemand die constant vroeg hoe hier met het forum te werken B)

Link naar reactie

Welkom Deksels, zoals Rob al aangeeft kun je heel veel info terugvinden via de zoekfunctie:

https://www.bmwzforum.nl/index.php?act=Search&f=1

Ook een mooie website over audio en de Z3:

http://www.mz3.net/stereo.html

Het vervangen van de twee voorste luidsprekers en de headunit kan al een hele verbetering opleveren. Mocht je nog met vragen zitten stel deze dan gerust. ^_^

Link naar reactie
Doet me denken aan iemand die constant vroeg hoe hier met het forum te werken ;)

Mag ik de Majesteit eraan herinneren dat toen ik hier member werd er niet of nauwelijks gepost was over de praktische kant van het forum en dat topics als FAQ's en foto's plaatsen nog niet aanwezig waren? <_<

Link naar reactie
gaten groter maken er en 10cm speakers in zetten, is een aardige klus, alle plastic moet er uit, maar ik kan nu zelfs open by 120 km/u naar het nieuws luisteren

rob

Ik luister thuis eerst naar het nieuws en ga dan pas rijden. :schater: :D :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.