Ga naar inhoud

Velgenmaat voor winterbanden


Epuoc

Aanbevolen berichten

Deze info moet dus eigenlijk in dit topic. -_-

Maximum snelheid winterbanden

Op (winter)banden staat een snelheidsaanduiding in de vorm van de letter Q (maximaal 160 kilometer per uur), T (maximaal 190 kilometer per uur), H (maximaal 210 kilometer per uur) en V (maximaal 240 kilometer per uur).

Deze aanduiding is niet voor niets. De fabrikant heeft de banden getest op deze snelheden en daar de kwaliteit op aangepast. Stel de maximum snelheid van je auto ligt op 190 kilometer per uur en de winterbanden onder je auto hebben een Q (160 kilometer per uur) als snelheidsaanduiding. Dan ben je in deze situatie verplicht om de maximum snelheidssticker, die je bij de winterbanden krijgt, in het gezichtsveld van de bestuurder te plaatsen.

Nog wat tips.

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Help,

Ik ben per ongeluk aan 2 sets velgen blijven hangen via biedingen. Ik ga ze gebruiken voor de winterbanden.

Originele Z3m velgen 17 inch, 7,5 J en 9J.

Als je interesse hebt, kan ik je de e-mail van de verkoper geven. Ze zijn niet te duur.

altijd interessant, ben jij Marci ??? :wave:

stuur maar op die details ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.