Ga naar inhoud

Voor de guitar bros.


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een basis bezetting geeft altijd een heerlijk eerlijke sound en sfeer.

Wat tegenwoordig uit de "herrieboxen"wordt getoverd is niet echt sfeervol, geef mij maar het geluid van een eerlijk drumstel en het geluid van een electrische gitaar, versterkt door een "echte buizen versterker"

En ik verdom het om een ouwe lul te worden. :)

Link naar reactie

Cool topic dit :m:

Ik vind muziek met een echte gitaar solo echt top!!!

Ik vind bijv. de solo van Fleetwood Mac ---> I'm so afraid (live) echt super :D

Ook diverse solo's van Dire Straits (live) :guitar:

Of die van Clapton, Layla...De originele lange uitvoering :guitar:

Link naar reactie

Mischien weet hier dan iemand wie de solo speelt in "Sensa una donna" van Zuchero en Paul Young?

verschrikkelijk mooi geluid a la Vox AC30. Het had goed Brain May kunnen zijn qua stijl maar kan er niks over vinden. Heeft iemand de CD?

Is voor mij de mooiste solo allertijden ^_^

Link naar reactie
Mischien weet hier dan iemand wie de solo speelt in "Sensa una donna" van Zuchero en Paul Young?

verschrikkelijk mooi geluid a la Vox AC30. Het had goed Brain May kunnen zijn qua stijl maar kan er niks over vinden. Heeft iemand de CD?

Is voor mij de mooiste solo allertijden ^_^

Het was inderdaad even zoeken, maar hier komt 'ie:

"Senza una donna - Without a woman

A relaxed and gentle melody, which gets progressively inflamed by the sound of soul. The voices of Zucchero and Paul Young empower this atmosphere through a complete sense of complicity, whilst Eric Clapton’s guitar adds elegance and poetry to it all."

Bron.

Ik ken Zuchero helemaal niet ;) , maar al googelende leerde ik dat ik daarmee wat mis. Hoogste tijd voor een download dus.

Link naar reactie
Het was inderdaad even zoeken, maar hier komt 'ie:

"Senza una donna - Without a woman

A relaxed and gentle melody, which gets progressively inflamed by the sound of soul. The voices of Zucchero and Paul Young empower this atmosphere through a complete sense of complicity, whilst Eric Clapton’s guitar adds elegance and poetry to it all."

Bron.

Ik ken Zuchero helemaal niet ;) , maar al googelende leerde ik dat ik daarmee wat mis. Hoogste tijd voor een download dus.

Ah dus toch! ^_^ Ik had zijn naam al eens voorbij zien komen. Hij heeft met veel mensen samengespeeld o.a. Clapton. Maar nu staat het zwart op wit. Tof! Ik ben blij dat ik dat nou eens weet. Ik heb het normaal niet zo heel erg op Clapton, maar ik moet dat oordeel nu wel herzien :D

Zuchero, tja, ik vind dat hij een mooie stem heeft. Verder ken ik ook niet zo veel nummers van hem hoor.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.