Ga naar inhoud

Tip voor de doorgewinterde internetters....


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik weet dat het voor Apple jongens (M/V) altijd vechten tegen de bierkaai is (en dat vinden ze vaak leuk) en eigenlijk zou je verwachten bij een club mensen die een "statement" met hun auto maken (anders koop je een mx5, ook een goede auto en net zo veel plezier) dat er ook meer een "statement" willen maken met hun compu. Het aandeel appeltjes is lager dan dat ik verwacht had. However, terug naar het onderwerp.

Ik heb nog een keer naar het plaatje gekeken en vroeg me eigenlijk af sinds wanneer snelheid an issue is bij webbrowsers? Ik kan me niet herinneren dat ik heb moeten wachten op een browser. Andere bottlenekjes wel, maar een browser. Dat moet ergens in 1995 zijn geweest. Als dit het sterkste argument is voor safari, zou ik zeggen bye bye :thumbup::P

DVG een luie Shrike

Link naar reactie

@Shrike,

Ik gebruik Firefox op mijn Maccie omdat ik dat niet steeds van die vervelende boodschappen op mijn sherm krijg waar ik niet om gevraagd heb :P

Safari heb ik ook gebruikt, maar meer omdat ik toen Firefox nog niet kende.

Firefox heeft ook leuke tooltjes, zoals het weer van Accuweather, is handing vind ik :thumbup:

En dat was het eigenlijk wel, mijn relaas. Dus inderdaad niets met snelheid te maken, dat was nog in het dinosaurustijdperk, zeg maar ;)

Link naar reactie
@Shrike,

Ik gebruik Firefox op mijn Maccie omdat ik dat niet steeds van die vervelende boodschappen op mijn sherm krijg waar ik niet om gevraagd heb :P

Heb diverse beta's en nu de final van ie7 en wanneer je cookies blokt, pop ups blokt etc heb je nergens last van. Werkt stukken beter dan ie6 en mozilla op een win system start tergend langzaam op, ondanks alle add on's om het te versnellen.

Maar ieder zijn meug zei de boer en etc :thumbup:

rob

Link naar reactie

IE zit standaard op mijn PC en het doet wat het moet doen, waarom zou ik dan iets anders kiezen?

Snelheid? IE is snel zat hoor...zoals al gezegd, dit was een isseus in "The Ninetees"

Reclames? De meest irri zijn de full screen flash banners op de serieuze sites sites en echt niet meer de pop-ups op duistere sites die je vroeger tegenkwam, daar doet je browser niets aan.

M.v.g.

Ivo de Leeuw

mcse.gif

B)

Link naar reactie
IE zit standaard op mijn PC en het doet wat het moet doen, waarom zou ik dan iets anders kiezen?

Snelheid? IE is snel zat hoor...zoals al gezegd, dit was een isseus in "The Ninetees"

Reclames? De meest irri zijn de full screen flash banners op de serieuze sites sites en echt niet meer de pop-ups op duistere sites die je vroeger tegenkwam, daar doet je browser niets aan.

M.v.g.

Ivo de Leeuw

mcse.gif

:D

Ik gebruik ze allemaal doorelkaar, en wordt er GEK van!!! Mac, Linux, Windows, Vista, incl alle browser varianten. Moet je eens een site maken of bekijken: ze zijn per browser allemaal anders. B) Standarisatie (en ondersteuning voor plugins) is echt heel hard nodig!

Link naar reactie
Ik gebruik ze allemaal doorelkaar, en wordt er GEK van!!! Mac, Linux, Windows, Vista, incl alle browser varianten. Moet je eens een site maken of bekijken: ze zijn per browser allemaal anders. :rolleyes: Standarisatie (en ondersteuning voor plugins) is echt heel hard nodig!

Rustig, rustig :rolleyes: Denk aan je hart. Neem een voorbeeld aan mij. Ik werk als sinds 1980 met het OS van die gek Gates en ik leef nog steeds :newblush:

Link naar reactie
Ik gebruik ze allemaal doorelkaar, en wordt er GEK van!!! Mac, Linux, Windows, Vista, incl alle browser varianten. Moet je eens een site maken of bekijken: ze zijn per browser allemaal anders. :rolleyes: Standarisatie (en ondersteuning voor plugins) is echt heel hard nodig!

Wees blij dat OS2 er niet nog eens een keer tussen zit.

Is wel heeeel stabiel :rolleyes:

Link naar reactie

Weet dat je in principe al je klanten tevreden moet houden, maar als ik kijk naar de stats van mijn site van de laatste 3 jaar ga ik me niet druk maken om die paar procent

Internet Explorer 6.0 85,37%

Internet Explorer 5.5 6,39%

Internet Explorer 5.0 6,18%

Internet Explorer 5.01 1,20%

Internet Explorer 5.1 0,21%

Internet Explorer 7.0 0,13%

Internet Explorer 4.01 0,10%

Crazy Browser 1.0 0,07%

Mozilla 1.0 0,05%

Opera 7.0 0,04%

Netscape 7.0 0,03%

Mozilla 1.4 0,03%

Mozilla 1.6 0,03%

Konqueror 3.0 0,03%

Internet Explorer 4.0 0,02%

Nou moet ik het ook wel hebben van de ietwat minder ervaren internetter <_<

PS: Lesmateriaal: Gewoon zorgen dat je de cursussen kan volgen (baas lief aankijken :P)

Link naar reactie
Wees blij dat OS2 er niet nog eens een keer tussen zit.

Is wel heeeel stabiel <_<

Dat heb ik gelukkig al jaren geleden aan de kant geschoven. Omdat het zo stabiel was ( :P ) kregen we het op wat dedicated IBM;s mee. Het was idd wel stabiel, omdat het verder niets kon. :D Na 2 jaar hele doos in de hoek geschoven. Vervangen door een stabiele MAC die constant met een zwoele vrouwenstem stond te kermen dat er een kritical error was opgetreden. ;)

Ik probeer alles nu te duwen richting Firefox omdat je dan Linux, Max en Windows kan bedienen. Alleen missen de flash en shockwave plugins voor Linux en dat is een beetje jammer.

Link naar reactie
Heeft een van jullie MCSE -ers nog een lesmateriaal liggen? Ik ben een beetje aan het kijken voor omscholing. Moet onderaan beginnen, MCP IT heet dat geloof ik?

Helaas geen lesmateriaal meer (was ook verkort lesmateriaal, heb je als starter niet veel aan). Kijk even op deze URL: http://www.microsoft.com/learning/mcp/default.mspx om zo het traject te bepalen wat je wil gaan doen. Er zijn namelijk diverse richtingen en ik weet niet waar je interesse/enthousiasme ligt. Overigens liggen in de betere boekenwinkels voldoende goed lesmateriaal welke redelijk betaalbaar zijn (maar denk toch al snel aan enkele honderden euri).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.