Ga naar inhoud

Zijn er nog meer forummers die...

bridders

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

... zondag met de BMW Z3 Club rit meerijden? Het is in de regio waar tot een half jaar geleden geruime tijd heb gewoond (Kempenland, mooi gebied), dus mij lijkt met wel aardig.

(Het is toch geen vloek om op het forum het hierover te hebben??? :D )

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nee hoor.......... we hadden ons nog niet ingeschreven, maar willen wel komen.

Weten echter pas op het laatste moment of het ons gaat lukken. :D

Geplaatst:
Zou graag willen maar m'n kenteken is nog steeds niet binnen :P

Wie weet morgen?? :D

Geplaatst:

Zou mooi zijn maar dan moet ik nog zondag afreizen naar Oost Duitsland voor m'n werk. Heel vervelend dus.

Volgende keer beter :D

Geplaatst:
Allemaal te ver weg voor mij. :P

Pussy................ :D

Wanneer ben je weer eens hier in het land?

Geplaatst:

Ik moet nog voor februari nog 3 retours opmaken van de Eurotunnel deal die ik had. Dacht zo eens over een paar weken eens een weekendje met de Z langs te komen om even mijn neus bij de familie weer eens te laten zien

Geplaatst:

Laat het even weten dan.......... misschien zien we jou dan wel eerder.

Moet nog naar de UK voor mijn MOT :blink:

Geplaatst:

Moet voor die tijd nog even mijn "voor parkeer sensor" installeren. Mag ik daar in NL ook mee rondrijden aangezien die als bijverschijnsel heeft dat hij AL het 904 Nm spul reflecteerd? :blink:

Geplaatst:
Moet voor die tijd nog even mijn "voor parkeer sensor" installeren. Mag ik daar in NL ook mee rondrijden aangezien die als bijverschijnsel heeft dat hij AL het 904 Nm spul reflecteerd? :D

Vast wel :blink:

Geplaatst:

Als ik 10 km van de boerderieje ben voel ik me al in het buitenland en slaat de heimwee toe. :blink:

Geplaatst:
Als ik 10 km van de boerderieje ben voel ik me al in het buitenland en slaat de heimwee toe. :blink:

Je bedoelde toch als je hier in Nederland vertoeft toch? :D

Jaaaa bei uns ist alles besser doch???

Geplaatst:
Je bedoelde toch als je hier in Nederland vertoeft toch? :blink:

Jaaaa bei uns ist alles besser doch???

Alles vanuit Leipzig geredeneerd.

Geplaatst:
... zondag met de BMW Z3 Club rit meerijden? Het is in de regio waar tot een half jaar geleden geruime tijd heb gewoond (Kempenland, mooi gebied), dus mij lijkt met wel aardig.

(Het is toch geen vloek om op het forum het hierover te hebben??? :blink: )

laatste tijd een beetje gekkenhuis geweest dus ik denk niet dat we er zondag bij zullen zijn.

Veel plezier in ieder geval.

En wat mij betreft zeker geen vloek om het er hier over te hebben hoor. Zijn wel meer forumleden ook clublid.

Anderen hebben er bewust voor gekozen het niet te doen.

Ieder zijn ding ... toch?

Geplaatst:

Hallo ,

Leuke rit van de Z3 club, maar aangezien ik in de kempen woon en al die plekjes al ken ...

Dan is er weinig te zien voor mij.

Voor degene die nog twijfelt, zeker mee rijden is een hele leuke omgeving.

Lekker belgische friet eten uit een puntzak bij de abdij in Postel!! Is een aanrader!

Groeten Maarten :thumbup:

Geplaatst:

Jammer man, mijn auto staat bij de spuiter, krijg de ACS flippers onder de voorbumper gemonteerd, en tevens de neus overgespoten, ziet ze er wer lekker strak uit. :thumbup:

jammergenoeg pas in de loop van volgende wek klaar :P

Geplaatst:
Hallo ,

Leuke rit van de Z3 club, maar aangezien ik in de kempen woon en al die plekjes al ken ...

Dan is er weinig te zien voor mij.

Voor degene die nog twijfelt, zeker mee rijden is een hele leuke omgeving.

Lekker belgische friet eten uit een puntzak bij de abdij in Postel!! Is een aanrader!

Groeten Maarten :thumbup:

Reden te meer om eens langs te komen dus :P

Zie dat Jos meeleest....... wij zijn dus te laat met inschrijven, maar komen is geen bezwaar toch?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen