Ga naar inhoud

Vergeven?

RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als jullie mij vergeven, ben ik ook niet de moeilijkste. :( Uitleg lijkt me overbodig, verder. Ik mis jullie... :wave:

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vergeven???? hm................weet ik even niet (moet ik even over nadenken)

Vergeten doe ik het nooit :wave:

Was eigenlijk best lekker rustig zo.......... :(

strakke actie Rob......... het halve forum in rep en roer :schater:

Geplaatst:

He's back !!! :wave::(

Geplaatst:

btw............. vergeven doen we het pas echt als jullie ook naar het karten komen :wave::(

Geplaatst:

Volgens mij is Rob door Emanuel en /of het schone Limburg, mentaal ook weer helemaal OPGEPOETST !!! :thumbup:

;)

Geplaatst:
:thumbup:
Geplaatst:

Rob, je hebt altijd strakke aktie's, dit is een van je beste :thumbup:

Welkom terug, eigelijk ben je nooit weggeweest ;) ;)

proost.jpg

Geplaatst:

Deze actie had ik eigenlijk wel willen missen... :thumbup: Maar ja, ik ga er vanuit dat niets menselijks ons vreemd is...

Geplaatst:
Deze actie had ik eigenlijk wel willen missen... :thumbup: Maar ja, ik ga er vanuit dat niets menselijks ons vreemd is...

Daarom was ie dan ook zo strak ;)

Geplaatst:
Weet nog steeds niet wat er te vergeven is, maar tof dat je er terug bij hoort. :D

Mijn grote gevoel voor dramatiek bijvoorbeeld? :muur:

Geplaatst:

Had in een ander topic al gezegd dat ik blij ben dat je er weer bent, is nog altijd zo.

Het is koud zonder jou(onee da`s Hazes).

Je hoort er nu eenmaal bij :D :muur:

Geplaatst:

Radio en TeeVee met homo's die er supermannelijk uitZien en in roZe pakken lopen...

Reclamespotjes die Zeggen dat je lege batterijen moet inZamelen terwijl in het buitenland doden vallen door Nederlands gif...

Hypotheekrente-aftrek die ter discussie staat...

Griekenland dat dankZij prostitutie veel rijker geworden is...

Hoofdpijn dat Nederland jaarlijks 3 miljard pleuri schijnt te kosten...

Zómaar een paar voorbeelden die het leven spannend houden, daar hoor jij óók bij... :D

En Zoals Navigator al aangaf, wat moeten we je vergeven ???

De hardcore-users weten inmiddels ook wel dat jij bestaat uit een mix van Jeroen Pauw, Dolf Janssen, Jack Daniëls, Fémke Halsema en Jan Peter Balkenende...en daar komen dan wel eens vreemde uitspraken van... :schater::muur:

Geplaatst:

Fantastisch, je bent er weer :D , één voordeel je hoeft jezelf en de ZZZ niet voor te stellen :muur:

Geplaatst:

Counter weer op nul :newblush:

Geplaatst:

Hee Rob,

Fijn om te zien dat je na een heeele slechte avond en een flinke kater weer helemaal de oude bent :nono:

:newblush:

Geplaatst:
De hardcore-users weten inmiddels ook wel dat jij bestaat uit een mix van Jeroen Pauw, Dolf Janssen, Jack Daniëls, Fémke Halsema en Jan Peter Balkenende...en daar komen dan wel eens vreemde uitspraken van... :schater::nono:

:schater::newblush:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen