Ga naar inhoud

BBB's Automotive Photography


BBB

Aanbevolen berichten

  • Reacties 72
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee, de auto is absoluut niet mijn smaak. Zou er zelfs liever niet in gezien willen worden maar het laatste foto effect is super!

ook niet mijn smaak. De Porsche-foto's en mini zijn erg goed. Jammer dat de P een 996 is weliswaar in jubileum uitvoering maar die koplampen :guitar: :banaan: ............ik zou door sparen voor 997.. :birthday: of mijn wensdroom 993turbo.

Ivo van911 naar zzz

Link naar reactie
Van wat???

Een VW met Auto Union naafkapjes?? :guitar:

Iedereen z'n eigen smaak natuurlijk, maar deze Golf vond ik wel de moeite. Der ging heel wat tijd en moeite (en vooral veel geld) naar...

Uiterlijk:

Volledig "gecleaned" met zoveel mogelijk oem stukken. Dus; bagetten verwijderd, achterbumper verlengd, nummerplaatuitspaaring verkort, mistlichten verwijderd uit voorbumper, logo verwijderd, motorkap verlengd, nwe achterlichten (zonder oranje), nwe lichtblokken vooraan, oem xenon, ruitensproeiers

verwijderd, achterste ruitenwisser verwijderd, logo's uit ruiten verwijderd, buitenkant full respray met strakker gespoten oem kleur,...

Interieur:

Lederen interieur, vloermat vervangen door beige lederen vloermat, alcantara dakhemel incl stijlen, interieurlijsten gelakt in echt pianolak, uitgebreide oem mdf navigatie met hifi stereo system, plaats waar reservewiel normaal zit, huisvest nu de airride en is volledig gespotgen in het buitenkleur, koffer volledig int beige leder overtrokken, op maakt gemaakte beige lederen "zeil" (die de hoedenplank vervangt in driedeursmodellen)

Motorisch:

2,0 TDI met volledige Milltek uitlaatlijn, bmc carbon luchtfilter (uiteraard beige gespoten), gechipt door Heinz naar 190 pk (met testbankverslag), motorbaai volledig gecleand met gespoten onderdelen, lederen motorkap binnen, chrome doppen,...

Big Brake Kit by Brembo (nog niet op foto)

Wielen:

OEM audi A6 meerdelige 19" velgen met Dunlop Sportmaxxx banden, colour-coded hart en gepolierde lip.

Ophanging:

Airride (meest uitgebreide op de markt verkrijgbaar; grootste leidingen, kleppen, compressor en twee luchttanks, dus zeer vlug) Verschillende onderdelen zoals triangels en dergelijke aangepast om laag te gaan.

Dat was het zowat denk ik, alhoewel ik zeker wat details over het hoofd heb gezien...

Niet your average golfje dus :birthday:

Oh ja, de iegenaar heeft ook nog een 2002 E46 M3 om mee te rijden... :banaan:

GRTZZZ

BBB

Link naar reactie
Iedereen z'n eigen smaak natuurlijk, maar deze Golf vond ik wel de moeite. Der ging heel wat tijd en moeite (en vooral veel geld) naar...

Uiterlijk:

Volledig "gecleaned" met zoveel mogelijk oem stukken. Dus; bagetten verwijderd, achterbumper verlengd, nummerplaatuitspaaring verkort, mistlichten verwijderd uit voorbumper, logo verwijderd, motorkap verlengd, nwe achterlichten (zonder oranje), nwe lichtblokken vooraan, oem xenon, ruitensproeiers

verwijderd, achterste ruitenwisser verwijderd, logo's uit ruiten verwijderd, buitenkant full respray met strakker gespoten oem kleur,...

Interieur:

Lederen interieur, vloermat vervangen door beige lederen vloermat, alcantara dakhemel incl stijlen, interieurlijsten gelakt in echt pianolak, uitgebreide oem mdf navigatie met hifi stereo system, plaats waar reservewiel normaal zit, huisvest nu de airride en is volledig gespotgen in het buitenkleur, koffer volledig int beige leder overtrokken, op maakt gemaakte beige lederen "zeil" (die de hoedenplank vervangt in driedeursmodellen)

Motorisch:

2,0 TDI met volledige Milltek uitlaatlijn, bmc carbon luchtfilter (uiteraard beige gespoten), gechipt door Heinz naar 190 pk (met testbankverslag), motorbaai volledig gecleand met gespoten onderdelen, lederen motorkap binnen, chrome doppen,...

Big Brake Kit by Brembo (nog niet op foto)

Wielen:

OEM audi A6 meerdelige 19" velgen met Dunlop Sportmaxxx banden, colour-coded hart en gepolierde lip.

Ophanging:

Airride (meest uitgebreide op de markt verkrijgbaar; grootste leidingen, kleppen, compressor en twee luchttanks, dus zeer vlug) Verschillende onderdelen zoals triangels en dergelijke aangepast om laag te gaan.

Dat was het zowat denk ik, alhoewel ik zeker wat details over het hoofd heb gezien...

Niet your average golfje dus :birthday:

Oh ja, de iegenaar heeft ook nog een 2002 E46 M3 om mee te rijden... :guitar:

GRTZZZ

BBB

indrukwekkend!!!!

Link naar reactie
Iedereen z'n eigen smaak natuurlijk, maar deze Golf vond ik wel de moeite. Der ging heel wat tijd en moeite (en vooral veel geld) naar...

Uiterlijk:

Volledig "gecleaned" met zoveel mogelijk oem stukken. Dus; bagetten verwijderd, achterbumper verlengd, nummerplaatuitspaaring verkort, mistlichten verwijderd uit voorbumper, logo verwijderd, motorkap verlengd, nwe achterlichten (zonder oranje), nwe lichtblokken vooraan, oem xenon, ruitensproeiers

verwijderd, achterste ruitenwisser verwijderd, logo's uit ruiten verwijderd, buitenkant full respray met strakker gespoten oem kleur,...

Interieur:

Lederen interieur, vloermat vervangen door beige lederen vloermat, alcantara dakhemel incl stijlen, interieurlijsten gelakt in echt pianolak, uitgebreide oem mdf navigatie met hifi stereo system, plaats waar reservewiel normaal zit, huisvest nu de airride en is volledig gespotgen in het buitenkleur, koffer volledig int beige leder overtrokken, op maakt gemaakte beige lederen "zeil" (die de hoedenplank vervangt in driedeursmodellen)

Motorisch:

2,0 TDI met volledige Milltek uitlaatlijn, bmc carbon luchtfilter (uiteraard beige gespoten), gechipt door Heinz naar 190 pk (met testbankverslag), motorbaai volledig gecleand met gespoten onderdelen, lederen motorkap binnen, chrome doppen,...

Big Brake Kit by Brembo (nog niet op foto)

Wielen:

OEM audi A6 meerdelige 19" velgen met Dunlop Sportmaxxx banden, colour-coded hart en gepolierde lip.

Ophanging:

Airride (meest uitgebreide op de markt verkrijgbaar; grootste leidingen, kleppen, compressor en twee luchttanks, dus zeer vlug) Verschillende onderdelen zoals triangels en dergelijke aangepast om laag te gaan.

Dat was het zowat denk ik, alhoewel ik zeker wat details over het hoofd heb gezien...

Niet your average golfje dus ;)

Oh ja, de iegenaar heeft ook nog een 2002 E46 M3 om mee te rijden... :D

GRTZZZ

BBB

Zag al dat er veel werk inzat zo kun je veel individualiseren zonder dat het direkt opvalt.

Als geheel wel mooi, de golf V overtuigd me echter niet qua design/uitstraling. En dat voor iemand die Golf II, III en IV gereden heeft met veel plezier ;) Doe die M3 dus maar :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Even wat nieuw leven inblazen. Heb ooit eens een shoot gedaan van 3 Porsches en een Lambo, die voor parade dienden voor een trouw. Heb die foto's verkocht, dus jammergenoeg de slechtste foto's hier...

simgp0903bx1.jpg

het gebrul in de straat van dit beest was de max...

sizedimgp0936uo3.jpg

sizedimgp0927sd7.jpg

sizedimgp0898dh1.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.