Ga naar inhoud

Speakers Z3

Michel-Z3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen welke maten speakers er gaan passen in m'n z3? Ik bedoel dus de speakers bij je voeten.

Ik heb gezocht maar kon zo snel het antwoord niet vinden. Kan namelijk een super setje van MB Quart op de kop tikken, maar ben bang dat het niet gaat passen.

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Kan iemand mij vertellen welke maten speakers er gaan passen in m'n z3? Ik bedoel dus de speakers bij je voeten.

Ik heb gezocht maar kon zo snel het antwoord niet vinden. Kan namelijk een super setje van MB Quart op de kop tikken, maar ben bang dat het niet gaat passen.

13 cm en met een beetje meten en passen moeten 16ers er ook wel in kunnen.goede smaak overigens wat de MB Q betreft :hamer:

Geplaatst:

Weet je zeker dat 16cm erin gaat?

Ik heb zelf nog niet gekeken, maar de MB Q's zijn 16,5cm.

Vind het zonde om ze te laten schieten eigenlijk, want kan ze echt voor een super prijs krijgen, maar als het niet past heb ik er ook weinig aan.

Geplaatst:

16 cm's moeten kunnen passen voorin, afhankelijk van de precieze vorm van het chassis.

Ik heb nu 4x 13 cm Focals erin zitten :lol:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen