Ga naar inhoud

M-velgen op 2.8??


Gast ed!

Aanbevolen berichten

Ik heb een 2.8. Er stonden 18" Hartge classics onder toen ik hem kocht, maar ik heb er nu 2 paraplu gereden. Op eBay vond ik velgen van een M coupé, maar die verkoper zegt dat ze niet onder mijn 2.8 zouden passen.

Klopt dit? Ik hoor het graag…

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Passen idd niet, de ///M heeft een ca 5-6 cm kortere achteras hierdoor komen ///M wielen bij jou achter 2.5-3cm breder naar buiten dan bij de :nono: . Ze staan achter dus uit de wielkast, ziet niet uit of je moet de auto al flink verlagen en de spatborden omrollen en uittrekken laten ;)

Link naar reactie
Ah spijtig…

Maar hij is wel verlaagd hoor. Er zitten Hartge-veren onder, gecombineerd met gele Koni's. Zouden ze er nu wel onder kunnen?

Het is al gedaan maar nogmaals spatborden omrollen en flink trekken laten of idd vier voorvelgen monteren maar dat ziet IMHO niet uit. 18 inch Hartge's zijn ook veel mooier, liever de velgen opknappen laten of twee nieuwe bezorgen ;)

Link naar reactie

Die Hartge-velgen zijn echt vet verkloot. Ik heb er al 3 laten herstellen, waarvan er 2 niet meer te herstellen zijn. Ze liggen er nu wel onder, maar ze trillen echt enorm!

Weten jullie geen site waar ik echt koopjes kan doen in velgen? Ze moeten niet nieuw zijn, maar wel liefst origineel BMW. Nu ik toch bezig ben, moeten het ook 17"-ers zijn. 18" hebben ze niet graag op de Belgische autokeuringen.

Mijn autobudget is vet geslonken, toen ik in februari '06 mijn achteras heb moeten laten vervangen. De Z3 is toch geen echte 'Duitse' BMW… De afwerkingskwaliteit in Amerika is toch niet de gewoonlijke BMW-kwaliteit, vind ik. Toch blijft het wel zalig rijden!

Link naar reactie
4 voor velgen is geen gezicht ;)

denk dat je de ;) velgen beter kan vergeten........... zijn BTW niet eens zo geweldig hoor B) De Hartges zien er stukken beter uit :D

We hebben niet allemaal een :nono:

Kan best hoor 4 voorvelgen, spoorverbredertje achter klaar.

vindt je ze mooi gewoon doen :D

Kijk maar naar de 2.8 van pipi ;) :D

3ro1.jpg

Link naar reactie
Het gaat er helemaal niet om of je wel of niet een :D hebt. Ik vind persoonlijk de :huh: velgen al geen potje (al heb ik ze zelf), laat staan 4 voor velgen........ maar ja ieder voor zich natuurlijk, dat klopt ;)

Die van jou zijn een potje bedoel je? ;)

Ik heb de :huh: velgen altijd al goed vinden staan onder de zzz, zeker in het zwart :P

Link naar reactie
We hebben niet allemaal een :offtopic:

Kan best hoor 4 voorvelgen, spoorverbredertje achter klaar.

vindt je ze mooi gewoon doen B)

Kijk maar naar de 2.8 van pipi :m: :D

3ro1.jpg

heb je nog wat foto's, bv. in zijaanzicht? ik vind dat echt wel gaan hoor…

……… en ze dan zwart spuiten… zal vet zijn op mijn knalrode coupé!

Link naar reactie

Ik heb de OEM ZM3 velgen op m'n 2,8 als wintervelgen, en ik moet achteraan een spacer van min 1cm steken om het wat mooi te doen uitkomen (en spacers zijn compleet illegaal in België :offtopic: )

Is verlaagd met KW schroefkit...

sizedimgp1126mc6.jpg

sizedimgp1593xq0.jpg

Hopelijk heb je er iets aan...

GRTZZZ

BBB

Link naar reactie
Ik heb de OEM ZM3 velgen op m'n 2,8 als wintervelgen, en ik moet achteraan een spacer van min 1cm steken om het wat mooi te doen uitkomen (en spacers zijn compleet illegaal in België :blink: )

Is verlaagd met KW schroefkit...

sizedimgp1126mc6.jpg

sizedimgp1593xq0.jpg

Hopelijk heb je er iets aan...

GRTZZZ

BBB

Staan toppie hoor :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.