Ga naar inhoud

Cars for charity


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Voor wie in de buurt is...........

Zaterdag is er v.a. 1400 uur een tocht van cars for charity (zie ook http://www.carsforcharity.nl) -oa door Vianen, Hagestein, Everdingen, Leerdam, Leerbroek, Nieuwland & Arkel- dure bolides waarin ongeneeslijk zieke kinderen mee mogen rijden. Misschien leuk om ff naar de ferraries etc. te kijken, bijv. in Leerdam?

Oh ja..er is in Leerdam bovendien een grote braderie de hele dag en 's middags/'s avonds een waterspektakel aan de haven, met vlottenparade op de linge om 20.00 uur.

Bovendien is er de internationale glaskunstbeurs.

Nee, ik werk niet bij de plaatselijke VVV. :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hagestein heb ik gewoond en nu in Vianen...da's redelijk in de buurt allemaal B)

Zag het al staan in een lokaal krantje, zag alleen niet op de website wat de route was...behalve dan dat ze in driebergen begonnen.

ALs ze in Vianen beginnen dan nodig ik iedereen van harte uit om te komen kijken, zorg ik wel voor de koffie bij mij thuis B) :D B)

Link naar reactie

Voor de liefhebbers heb ik even de route uit het plaatselijk Suffertje overgenomen:

De auto's komen rond 14.00 uur de A27 af bij afslag Hagestein en rijden dan via de Hagenweg, de Jan Blankenweg en de Lijnbaan naar de voorstraat in Vianen. Vervolgens gaan de auto's naar Hagestein. De tocht komt via de Hogelandseweg en de Biezenweg naar de Dorpsstraat en vervolgens via de Hoevendijk naar de Lekdijk richting Everdingen.

Dan gaan de 50 auto's via de Tienhovenseweg, Autenasiekade, Kostverlorenweg, Bolgarijsekade en de Polderweg naar de Nieuweweg en via de Hei- en Boeicopseweg en Kortgerecht richting Schoonrewoerd. Via de Dorpsstraat en Kerkweg gaat de stoet verder over de Diefdijk naar Leerdam. De rit komt via de KOn. Emmalaan Leerdam binnen en gaat over de Parrallelweg naar de Koenderseweg. Dan Leerbroek, Nieuwland en via de Breezijde naar Arkel. Daarna gaat de tocht de brug over en rechtsaf de schotdeuren en Stationsweg op. Via de Bazeldijk komen de auto's in Meerkerk. Dan bij Lexmond de A27 weer op en richting Driebergen.

Gr Pippi

Link naar reactie
Voor de liefhebbers heb ik even de route uit het plaatselijk Suffertje overgenomen:

De auto's komen rond 14.00 uur de A27 af bij afslag Hagestein en rijden dan via de Hagenweg, de Jan Blankenweg en de Lijnbaan naar de voorstraat in Vianen. Vervolgens gaan de auto's naar Hagestein. De tocht komt via de Hogelandseweg en de Biezenweg naar de Dorpsstraat en vervolgens via de Hoevendijk naar de Lekdijk richting Everdingen.

Dan gaan de 50 auto's via de Tienhovenseweg, Autenasiekade, Kostverlorenweg, Bolgarijsekade en de Polderweg naar de Nieuweweg en via de Hei- en Boeicopseweg en Kortgerecht richting Schoonrewoerd. Via de Dorpsstraat en Kerkweg gaat de stoet verder over de Diefdijk naar Leerdam. De rit komt via de KOn. Emmalaan Leerdam binnen en gaat over de Parrallelweg naar de Koenderseweg. Dan Leerbroek, Nieuwland en via de Breezijde naar Arkel. Daarna gaat de tocht de brug over en rechtsaf de schotdeuren en Stationsweg op. Via de Bazeldijk komen de auto's in Meerkerk. Dan bij Lexmond de A27 weer op en richting Driebergen.

Gr Pippi

Gaaf, dit rondje is mij wel heel bekend!!! Ik woon aan de rijsenborch, de straat achter mij is de lijnbaan en de voorstraat is 100 meter lopen.

De lekdijk daar wonen mijn ouders, die hebben een groot terrein dus daar afspreken zou wel makkelijk zijn maar denk dat je dan minder ziet...

Wil ook wel naar Leerdam tuffen, maar mijn voorstel voor Vianen staat ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.