Ga naar inhoud

De 100.000 km grens


*Nicole*

Aanbevolen berichten

Ik denk dat iedereen het nog wel weet (die er al overheen is dan): waar reed je je auto over de 100.000 km grens heen.

Afgelopen vrijdag reed ik vanuit Rotterdam naar huis en vroeg me af of ik vandaag die psychologische grens over zou rijden. Ik draaide de parkeerplaats op en *pluk* sprong de teller op 100.000!

Dus ik vroeg me af wie ook nog weet wanneer hij/zij over deze grens heen ging -_-

2082006008af5.jpg

2082006004oz8.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De ZzZ duurt nog een jaartje denk ik.

Wel vorige week de 200.000 op de Golf gepasseerd (helaas geen lease) en we reden ergens tussen Wijchen en Ewijk. En daar nu alweer meer dan duizend overheen...

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 3 jaren later...
En nu de z4 ook op 100.000 km gezet (op weg naar Westerstede)

z4_100000.jpg

Gefeliciteerd!!

Persoonlijk heb ik nog nooit een auto onder de 100.000 gehad,.. Maar weet nog wel dat ik m'n vorige motor over de 100.000 geholpen heb (BMW K100RS). Dat vondt ik wel een mooi moment. Op de snelweg snachts terug van de training. M'n ogen strak op de teller gericht (en af en toe voorruit kijken), en op het moment dat ie op de ton sprong begon de motor te stotteren... ??? Heel vreemd. Hij gaf een paar kikken,... en vervolgens liep ie gewoon weer door als een zonnetje zoals ie de voorgaande 50.000 gedaan had die ik ermee gereden heb..

Alsof ie het wist.. :)

Link naar reactie
En nu de z4 ook op 100.000 km gezet (op weg naar Westerstede)

Had dat even gezegd man!

Dan had je ons allemaal kunnen trakteren ter ere van dit feestelijke moment! :angry:

Mijn Z4 is binnen een paar dagen ook aan de beurt (nu 99 nogwat).

Bij mijn andere auto miste ik het 400.000 moment... :blink::schater:

500.000 komt wellicht ook nog :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.