Ga naar inhoud

achterruit verwarming schakelaar


harley

Aanbevolen berichten

goeie avond,

kan iemand mij vertelen hoe je de schakelaar kan aansluiten voor de achterruit verwarming van de hardtop?

ik heb het achterste bakje verwijderd uit de middenconzole en vervangen voor het frampje waar de schakelaar in past.

ik heb 1 losse stekker daar onder gevonden,maar de aansluiting is niet gelijk als die van de schakelaar.

moet ik een verdeel stekker hebben?

of ligt er nog een kabel met de juiste stekker? :blink:

groetjes

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb een B) roadster uit 98 met dus de nieuwe type schakelaars.

ik heb daar nu ook het nieuwe type schakelaar bij voor de achterruit verwarming.

zou de schakelaar dan mischien tussen de bestaande schakelaars geplaats moeten worden?

waar wel de juiste losse stekker ligt?

alvast bedankt voor jullie reacties :m:

Link naar reactie

volgens mij zijn alle kabels en schakelaars foolproof gemaakt dat ze alleen met de goede stekker te combineren zijn. nie passe = nie goe!

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Ik heb net een hardtop gekocht voor 800 euries en in kleur (cosmo zwart), er op gezet , de stekker van de hardtop verwarming aangesloten op de aanwezige stekker bij het bevestiging element, nieuwe schakelaar gekocht, zoeken naar kabel/stekker in het console, maaaaar geen kabel/stekker!!! Men zegt dat bij model 1999 de kabel/stekker al standaard aanwezig is. Als dat zo is, waar is mijn kabel/stekker dan?? Moet ik het console verder uitbouwen voordat ik weet waar die zit? Ik heb een zzz 2.8 uit juni 1999. wie kan mij helpen?

Link naar reactie

Voor wat het waard is: ik heb de kabel voor de achterruitverwarmingsschakelaar (woordwaarde!!!) pas na diep graven onder de daarvoor gedeeltelijk gedemonteerde console (schroeven achterin en onder asbakje) gevonden (bj. 1998).

Groet,

Pieter

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.