Ga naar inhoud

Limburg/Nürburg-Rit 2006


Not2Fast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 206
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Hallo Z3 leute.

Wij waren ook op de ring toen jullie er waren. :thumbup:

En heb er een paar van jullie op de foto geslingerd.

Ze zijn alleen niet echt scherp jammer genoeg, maar wou ze jullie toch niet onthouden.

Heb even een uitsnede gemaakt voor het mooie, hoe de originele eruit ziet zie je in het kadertje.

De eigenaren van de "geschoten" Z3 kunnen de originele foto krijgen door even een mailtje naar me te sturen. :wave:

mike AT bmwteam PUNT nl

De rest van de foto's staan hier online.

http://www.bmwe30.nl/Ringweekend1920augustus/

Groeten Mike :) 3

2cgg0wj.jpg

34y4krt.jpg

2m5gzgg.jpg

42iaikh.jpg

Link naar reactie

Wat had jij er dan mee voor, Ruud ?

Mij zat ie op het einde van "ons" rondje op mijn bumper te rijden, terwijl ik uiterst rechts hield en mijn R.aanwijzer aandeed om em te laten passeren. Toen ik op mijn rem ging staan, kwam hij me voorbij, met een vette vinger omhoog.

Het zijn net deze gasten die er nog eens voor zorgen dat dergelijke rondjes ooit afgeschaft worden.

In Zolder (tijdens de Eran driving days) maak ik dit vaker mee. Oud afgeragd blik, nothing to lose en dan BMW's en Porsches jennen. Dan achteraf in de pitlane een grote bek opzetten, van: moet je hier maar niet komen showen met je bak ;) Als de wagen plat is, de trailer op en volgende keer met iets anders afkomen. Ik had de mijne graag terug in 1 stuk naar huis genomen, vandaar dt ik in Zolder niet meer rij met mijn ZZZ.

BTW, op 22 augustus nam ik deel aan de Eran driving days op Francorchamps. In de regen met een Sierra 2.0i en voor de eerste keer. :blink: We waren slechts met een 30 tal, in Zolder zijn er tot 100 deelnemers.

Waar waren ze toen, die helden ? :blink: Achteraf de reacties op het forum : ik had geen regenbanden, geen trailer beschikbaar, enz. :schater:

Link naar reactie
Wat had jij er dan mee voor, Ruud ?

Mij zat ie op het einde van "ons" rondje op mijn bumper te rijden, terwijl ik uiterst rechts hield en mijn R.aanwijzer aandeed om em te laten passeren. Toen ik op mijn rem ging staan, kwam hij me voorbij, met een vette vinger omhoog.

Het zijn net deze gasten die er nog eens voor zorgen dat dergelijke rondjes ooit afgeschaft worden.

In Zolder (tijdens de Eran driving days) maak ik dit vaker mee. Oud afgeragd blik, nothing to lose en dan BMW's en Porsches jennen. Dan achteraf in de pitlane een grote bek opzetten, van: moet je hier maar niet komen showen met je bak ;) Als de wagen plat is, de trailer op en volgende keer met iets anders afkomen. Ik had de mijne graag terug in 1 stuk naar huis genomen, vandaar dt ik in Zolder niet meer rij met mijn ZZZ.

BTW, op 22 augustus nam ik deel aan de Eran driving days op Francorchamps. In de regen met een Sierra 2.0i en voor de eerste keer. :blink: We waren slechts met een 30 tal, in Zolder zijn er tot 100 deelnemers.

Waar waren ze toen, die helden ? :blink: Achteraf de reacties op het forum : ik had geen regenbanden, geen trailer beschikbaar, enz. :schater:

Ik heb de Jetta bezig gezien, hij passeerde eerst mij en reed daarna bij het passeren bijna bij Ruud binnen. Absoluut onnodig, want Ruud hield keurig rechts en er was links alle ruimte. Volkomen idioot, die knaap.

Ik vond die Ring overigens knap druk, het leek de A1 rond 17.00 uur wel. Misschien omdat het zaterdag was. Een volgend keer maar eens door de week gaan.

Link naar reactie
Wat had jij er dan mee voor, Ruud ?

Mij zat ie op het einde van "ons" rondje op mijn bumper te rijden, terwijl ik uiterst rechts hield en mijn R.aanwijzer aandeed om em te laten passeren. Toen ik op mijn rem ging staan, kwam hij me voorbij, met een vette vinger omhoog.

Het zijn net deze gasten die er nog eens voor zorgen dat dergelijke rondjes ooit afgeschaft worden.

In Zolder (tijdens de Eran driving days) maak ik dit vaker mee. Oud afgeragd blik, nothing to lose en dan BMW's en Porsches jennen. Dan achteraf in de pitlane een grote bek opzetten, van: moet je hier maar niet komen showen met je bak ;) Als de wagen plat is, de trailer op en volgende keer met iets anders afkomen. Ik had de mijne graag terug in 1 stuk naar huis genomen, vandaar dt ik in Zolder niet meer rij met mijn ZZZ.

BTW, op 22 augustus nam ik deel aan de Eran driving days op Francorchamps. In de regen met een Sierra 2.0i en voor de eerste keer. :D We waren slechts met een 30 tal, in Zolder zijn er tot 100 deelnemers.

Waar waren ze toen, die helden ? :blink: Achteraf de reacties op het forum : ik had geen regenbanden, geen trailer beschikbaar, enz. :schater:

Ik zag hem in de spiegel al aankomen waarbij hij elke bocht te hard nam en zwabberend er doorheenging, ik ging ook rechts rijden zodat hij mij voorbij kon gaan voor een bocht naar rechts zat hij naast mij, ik zag dat hij rakelings naast mij zat en trapte op de rem op dat moment brak hij uit naar rechts, had ik niet geremd had hij er vol in mijn voorscherm ingeracht. heb het op de film staan, zal het later nog wel posten. jammer dat ik geen oud gebakkie reed want dan had hij de mijne geweest :blink:

Link naar reactie
Ik heb de Jetta bezig gezien, hij passeerde eerst mij en reed daarna bij het passeren bijna bij Ruud binnen. Absoluut onnodig, want Ruud hield keurig rechts en er was links alle ruimte. Volkomen idioot, die knaap.

Ik vond die Ring overigens knap druk, het leek de A1 rond 17.00 uur wel. Misschien omdat het zaterdag was. Een volgend keer maar eens door de week gaan.

Het was een engelsman die niet door had dat we hier rechts rijden :schater:

Link naar reactie
MikeM3 bedankt voor je attente post! :muur:

Deze foto's van je wil ik hier ook nog even onder de aandacht brengen. Hoe het fout kan gaan daar (en dan moet je toch wel even van plassen!).

Graag gedaan hoor.

Ja die motor is de motor van de "ghostrider".

Die zweed die overal op het net te vinden is met snelheidsfilmpjes. (Ook achter een Z3 coupe aan)

De kerel kan verschrikkelijk hard rijden, maar ook voor hem laat "de groen hel" zien waar het zijn naam aan te danken heeft.

Link naar reactie

Ik kan er goed naast zitten omdat het natuurlijk van een foto slecht te zien is, maar het zou nog best wel eens mee kunnen vallen die motor schade. Al het gebroken plastic ziet er heftig uit, maar simpel te vervangen. Stuur is kapot dus hij is weggeschoven waarschijnlijk. Als er rond het blok niet te veel kapot is, is dit allemaal best snel te vervangen.

Maar goed, hij kan bij het rijtje zotkoppen dat op de Ring niet binnen de fatsoenlijke grens kan blijven. Voor het zelfde geval eindigd dit zoals eerder gepost in een fatality met die porsche die achterin komt rijden. Zijn de rapen helemaal gaar. :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.