Ga naar inhoud

Alweer angeleyes


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

Heb het onderwerp van Huub over het zelf inbouwen gelezen en in tegenstelling tot de oventruuk heb ik het gewoon met de verffeun gedaan omdat de lamp niet in de oven paste, ook heb ik de lichtringen op de glaasjes aan de binnenkant gemonteerd.

Is gewoon veel mooier, brauer24.de zegt ze voor de lenzen te monteren achter de koplampruit, daar vond ik ze niet mooi passen, dus gewoon achter de lens.

Een paar foto`s volgen later, ben nog druk bezig,dat met de verffeun werkt ook prima. :rolleyes:

dscf0007yi5.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben benieuwd hoelang deze het volhouden. Wil ook wel graag zo'n kitje, maar dan wel met de garantie dat ik 3 maanden later niet alweer de koplampen uit elkaar moet trekken.

Dat het mooi zal staan is zeker. :thumbup:

Ben zelf zeer te spreken over de kitjes van chromeline-design, maar daar is de prijs ook weer naar natuurlijk. :rolleyes:

onlyangelii8.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

De glaasjes zijn er idd uit, maar spiegels zijn aangepast.

Zonder aangepaste spiegels had ik een héél verkeerd beeld, lichtstralen waren niet meer gefocust uiteraard.

Na aanpassing vd spiegels schijnen ze niet meer overal in het rond...

Het lichtbeeld is niet 100% perfect, maar na afstelling vielen ze "in het groen" op de controle.

Ik ben er dus mee gekeurd geraakt...

Heeft wel heel wat tijd gekost om DDE's en spiegels te doen passen, want het is een angel eye kit voor een E46...

Maar het resultaat mag er zijn vind ik! :m:

GRTZZZ

BBB

Link naar reactie
De glaasjes zijn er idd uit, maar spiegels zijn aangepast.

Zonder aangepaste spiegels had ik een héél verkeerd beeld, lichtstralen waren niet meer gefocust uiteraard.

Na aanpassing vd spiegels schijnen ze niet meer overal in het rond...

Het lichtbeeld is niet 100% perfect, maar na afstelling vielen ze "in het groen" op de controle.

Ik ben er dus mee gekeurd geraakt...

Heeft wel heel wat tijd gekost om DDE's en spiegels te doen passen, want het is een angel eye kit voor een E46...

Maar het resultaat mag er zijn vind ik! -_-

GRTZZZ

BBB

Hoe zijn de spiegels aangepast?? B)

Link naar reactie

Ik heb ze binnengedaan bij een vriend die al meerdere (soms niet voor de hand liggende) xenon-conversies heeft gedaan. Spiegels zijn bewerkt met een soort folie dacht ik, daar waar de weerkaatsing storend werkte. De lamp-houders in de koplamp heeft hij lichtjes veranderd van richting/positie. (hoe of hoeveel weet ik niet...)

Het fijne weet ik er ook niet echt van, maar ik weet wel dat ik ermee gekeurd ben geraakt... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.