Ga naar inhoud

BP ULTIMATE MASTERS of FORMULA 3


ADOPAT

Aanbevolen berichten

Bedankt Chris voor de enerverende dag op het circuit van Zandvoort :blink: .Ook alle lof aan het adres van Ron Braspenning voor de manier waarop we zijn ontvangen en de gastvrijheid ;)

Jongens,wat een motorgeweld van oa de Ferrari V12 van Tom Coronel en vele andere g** le auto's !!

Was een geweldige ervaring :D .

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt Chris voor de enerverende dag op het circuit van Zandvoort :blink: .Ook alle lof aan het adres van Ron Braspenning voor de manier waarop we zijn ontvangen en de gastvrijheid ;)

Jongens,wat een motorgeweld van oa de Ferrari V12 van Tom Coronel en vele andere g** le auto's !!

Was een geweldige ervaring :D .

Dat was mooi geregeld door Chris... :D

Als het ooit een keer uitkomt maak ik ook gebruik van Zo'n unieke uitnodiging.

Als Chris dat kleine, altijd scherpe foto's makende cameraatje bij Zich had kunnen we straks meegenieten... :D

Link naar reactie

Het was inderdaad een weer een heerlijk dagje Chris, bedankt! Van mijn kant ook alle lof aan Ron en zijn vrouw Karin, wat een gastvrouw! Ik ben ook erg benieuwd naar je foto's en filmpjes van al die mooie "auto's" Chris ;)

Op de terugweg trouwens zelf ook nog even een leuke race gehad tegen een S2000. Vanaf de laatste stoplichten in Haarlem richting Halfweg over de A200. Nog best rap zo'n ding maar gelukkig toch niet opgewassen tegen de :blink:

Link naar reactie
Op de terugweg trouwens zelf ook nog even een leuke race gehad tegen een S2000. Vanaf de laatste stoplichten in Haarlem richting Halfweg over de A200. Nog best rap zo'n ding maar gelukkig toch niet opgewassen tegen de :blink:

In dit geval gaat het niet om ZZZ-rijders onderling (zo'n ding is inderdaad rap, zo te lezen). Toch vind ik het onderstaande een mooie uitspraak en plaatste 'm ooit eerder. IMHO de moeite waard om opnieuw te plaatsen:

"And could M owners please desist from constantly bragging about performance--it's the car that's fast, not you."

Bron en met een grote ;)

Link naar reactie

Foto's / filmpjes volgen, het was een geweldig weekend en het weer werkte gelukkig goed mee. (ik heb een beetje veel materiaal, dus heb nu heel wat uitzoek en edit werk te doen)

Niks mis met Thomas' uitspraak hoor :blink: We hebben nu eenmaal race bommetjes. En het is altijd weer leuk als iemand weer een pak slaag krijgt door één van onze ZzZ's, bij zg gelijkwaardige auto's is de ZzZ namelijk in de meeste gevallen de vlotste. Ik heb het in de Red Devil ook wel eens met S2000's aan de stok gehad....... die hadden ook het nakijken ;)

Enne Rob, het gaat bij ons altijd om de auto, niet om de "kunsten" van de bestuurder hoor

Link naar reactie
In dit geval gaat het niet om ZZZ-rijders onderling (zo'n ding is inderdaad rap, zo te lezen). Toch vind ik het onderstaande een mooie uitspraak en plaatste 'm ooit eerder. IMHO de moeite waard om opnieuw te plaatsen:

"And could M owners please desist from constantly bragging about performance--it's the car that's fast, not you."

Bron en met een grote :nasty:

Erg leuke uitspraak indeed Rob.. Gaat niet altijd op maar in dit geval zeer zeker, het is namelijk nauwelijks een kunst te noemen om vanaf stoplichten weg te accelereren en te kijken wie er eerde bij de volgende stoplichten aankomt. Ging trouwens wel lekker hard weer (262km/h) :D Maar het is gewoon zo kinderachtig leuk! ook de Honda rijder gaf trouwens een welgemeende duim plus glimlach bij de verkeerslichten in Halfweg om vervolgens weer samen met netjes 100 in z'n 5 richting Amsterdam te cruisen, want ook dat kun je perfect met een <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.