Ga naar inhoud

BP Ultimate Masters of Formula 3


ChrisXL

Aanbevolen berichten

33.jpg

Bij deze een uitnodiging om zaterdag 5 augustus of zondag 6 augustus te komen kijken bij de BP Ultimate Masters of Formula 3 races te Zandvoort.

Helaas zijn er maar een beperkte hoeveelheid kaarten, dus wie het eerst komt het eerst maalt.

Tijd schema BP Ultimate Masters

Als je wilt komen stuur me via PM of mail een berichtje met je volledige naam, de dag dat je wilt komen en je eventuele telefoonnummer.

dsc_logo_fastcompany.jpg

Als er veel animo voor het bekijken van de Dutch Supercar Challenge is kunnen we hier een regelmatig terugkomend topic van maken.

Mocht je niet uitgekozen worden voor een entree bewijs, niet getreurd er zullen zeker nog meer kansen komen.

De toegangs kaarten worden aangeboden door:

braspcopyzm9.jpg

Let op!!! Deze dagen zijn heel druk in en om Zandvoort, als je met de auto komt houd rekening met behoorlijk oponthoud.

Tot ziens in Zandvoort

braspenning7is.jpg

braspenning27xb.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Grappig, ik zie net de trailer met die E36 (nummer 308) hier bij mijn werk voorbij rijden in de richting van Haarlem.

Heb je al een definitief lijstje voor de zaterdag en de zondag Chris?

Ah!! werk je bij Sloterdijk in de buurt dan???

De lijst is klaar, straks zal ik iedereen een pm sturen.......

Topic is gesloten :huh:

Link naar reactie
Grappig, ik zie net de trailer met die E36 (nummer 308) hier bij mijn werk voorbij rijden in de richting van Haarlem.

Heb je al een definitief lijstje voor de zaterdag en de zondag Chris?

306 :huh:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.