Ga naar inhoud

24 september: Nijmegen - Duitsland rit


biancavdl

Aanbevolen berichten

Wij (Joost en ik) gaan 24 september een rit in de buurt van Nijmegen organiseren. De ingrediënten zijn een beetje Betuwe, een beetje heuvels, een snufje polderlandschap en een scheut Duitsland. Oftewel: lijkt veel op de rit van de club in juni, maar gezien de enthousiaste reacties is dat geen probleem :blink: Wie gaan er mee?

De globale planning is vanaf 9.30 uur verzamelen, touren, lunchen, touren en rond 17.00 uur aan de borrel.

Voorlopige lijst van deelnemers:

Not2Fast

Martijn

Bridders

MarcoZ3

Crusader

Joachim (?)

Roodkapje

Rob

Edwin

Jörgen (met vader)

Huub en Reinata

EDIT: Bianca, ik ben zo vrij geweest de aanmeldingen tot nu toe (is 30/8) bij te werken hier. Jij verder. Rob. :D

Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wij (Joost en ik) gaan 24 september een rit in de buurt van Nijmegen organiseren. De ingrediënten zijn een beetje Betuwe, een beetje heuvels, een snufje polderlandschap en een scheut Duitsland. Wie gaan er mee? Oftewel: lijkt veel op de rit van de club in juni, maar gezien de enthousiaste reacties is dat geen probleem ;-)

De globale planning is nu 's ochtends verzamelen en brommers kieken.

Touren, lunchen, touren en afsluitend gaan we borrelen met eventueel ook een diner voor de fans.

Vertrekpunt: Wijchen (± 10.00 uur)

Eindpunt: Lent/Bemmel (± 16.00 uur)

P.S. Simca, geldt het aanbod nog om te helpen bij de organisatie?

Helaas zijn wij dan aan het zeilen op de Griekse wateren (wat een straf :D ).

Dus wij zullen dit keer moeten overslaan voor zowel organisatie als rit. :(

Link naar reactie
Bianca,

we zouden graag van de partij zijn ware het niet dat de BMW Z3/Z4 club op die datum ook een rit in Zuid Holland heeft gepland. :(

Dan laat je die rit voor wat 'ie is en rijd je mee met de forum-rit, toch?? :D

Link naar reactie
Dan laat je die rit voor wat 'ie is en rijd je mee met de forum-rit, toch?? ;)

Lijkt me voor Jos als bestuurslid van de BMW Z3 Club niet echt voor de hand liggend... ;)

Ik realiseer 't me nu pas, inderdaad jammer dat de ritten tegelijkertijd vallen.

Los van alle (voor)oordelen, zijn er altijd wel ZZZ(Z) liefhebbers die bij beide clubs de ritten graag meerijden... :thumbup:

Link naar reactie
Lijkt me voor Jos als bestuurslid van de BMW Z3 Club niet echt voor de hand liggend... ;)

Ik realiseer 't me nu pas, inderdaad jammer dat de ritten tegelijkertijd vallen.

Los van alle (voor)oordelen, zijn er altijd wel ZZZ(Z) liefhebbers die bij beide clubs de ritten graag meerijden... ;)

Juist........ :thumbup: , dat bedoel ik nou......

Link naar reactie

Ik had wel gezien dat dan de rit van de club is, maar voor mij was dit verreweg de handigste datum. Ik heb zelf best een volle agenda en dus niet veel alternatieve data. Maar als er dan veel mensen zijn die problemen hebben met de dubbele planning, wil ik best een de alternatieven voorstellen....

zaterdag 26 augustus of zondag 27 augustus (een week na de limbo-rit)

zaterdag 23 september (dat zou voor sommige 2 ritten in 1 weekend worden)

28 of 29 oktober (qua weer wordt dat een risicodatum...)

of het wordt een lenterit in april 2007???

Dus.. wanneer gaan we rijden? :unsure: Blijft het de 24ste of een andere dag? :unsure:

Link naar reactie
Dus.. wanneer gaan we rijden? :unsure: Blijft het de 24ste of een andere dag? :unsure:

Hou je gewoon bij de datum die jij het beste vindt en dat lijkt de 24ste te zijn. Tja, anders had je die dus niet gekozen.

Ik vermoed dat de meeste forummembers die eerder een of meer forumritten hebben gedaan, gewoon kiezen voor jouw forumrit, i.p.v. van die van de Z3 Club. Alles IMHO, uiteraard. ;)

Link naar reactie

Laat de 24e lekker staan. Het is in twee verschillende regio's, zodat men nog kan kiezen. De Z3 Club ritten zitten doorgaans toch al lekker vol.

Ik kies dit keer voor het forum rit, ondanks dat het verder weg is van huis. Ik ben al zo vaak met de Z3 Club meegereden dat dit ook leuk is voor de afwisseling!

Link naar reactie
  • 5 weken later...

met de foto's en berichten uit Limburg van vandaag willen we zeker de volgende forumrit niet missen.

Wij zijn er dus ook bij.

kan iemand deze rit trouwens toevoegen aan de kalender? Done. R.

edit: :) bedankt Rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.