Ga naar inhoud

Iemand al bekend met de witte knippers bij een Z4?


Andre

Aanbevolen berichten

Is er al iemand achter of een soort van oventruuk ook mogelijk is voor een Z4?

Of weet iemand de prijzen van nieuwe achterlichten en koplampen?(en als je Xenon hebt zal het wel weer moeilijker worden)

Groet,

André

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er al iemand achter of een soort van oventruuk ook mogelijk is voor een Z4?

Of weet iemand de prijzen van nieuwe achterlichten en koplampen?(en als je Xenon hebt zal het wel weer moeilijker worden)

Groet,

André

Hi Andre,

Oventruuk gaat niet lukken :( ik had speciaal een defecte koplamp gekocht op ebay van een z4 om dit uit te proberen.

Maar helaas :lol:

Link naar reactie

Denk dat je het beste de hele koplamp kunt omzetten, de Z4 is er inmiddels al zolang dat er in het sloopcircuit wel langzaam Xenonlampies te krijgen zullen zijn, alleen de witte pinkers zijn nog niet zo lang als accessoire verkrijgbaar zal lastiger worden :( Trouwens duur spul bij de Z4 die witte voor en achter, maar oranje blijft IMHO oerlelijk :lol:

Link naar reactie
Trouwens duur spul bij de Z4 die witte voor en achter, maar oranje blijft IMHO oerlelijk :D

Jongens toch, weeral over die witte pinkers. Je ziet er toch niks van als je in de wagen zit :D

Ik geef er geen ruk om hoe die er uitzien, hoofdzaak is dat ze functioneren...

En dan nog : "oranje blijft oerlelijk" : Jullie hele land liep de afgelopen weken gehuld in die oerlelijke kleur :wave:

Link naar reactie

:schater::(

Gelukkig doe ik niet mee aan die voetbalonzin je ziet wat er van komt, ze winnen toch nooit dus maak ik me daar niet druk om.

Witte knippers ja als je naar je auto loopt zie je het wel, ik vind persoonlijk vind het niet mooi en als het vrij makkelijk te vervangen was geweest voor weinig was dat mooi makkelijk geweest.

:newblush:

Jongens toch, weeral over die witte pinkers. Je ziet er toch niks van als je in de wagen zit B)

Ik geef er geen ruk om hoe die er uitzien, hoofdzaak is dat ze functioneren...

En dan nog : "oranje blijft oerlelijk" : Jullie hele land liep de afgelopen weken gehuld in die oerlelijke kleur :)

Link naar reactie

De zij-knippers draai je ervan buiten gewoon af met een kwartslag. De nieuwe van BMW zijn £9 per stuk.

De achter lichten heb ik £89 per stuk voor betaald. Vervanging mogelijk binnen 3 minuten zo makkelijk.

De koplampen (Xenon) kun je voor zo'n £600 van ebay afhalen. Dealer's zijn ver over de £1000.

Hier de "updated" lichten:

lights16os.jpg

Link naar reactie

Vervangen van de achterlichten gaat als volgt:

- Open de kofferbak

- Draai de knop op het plastic direct achter de achterlichten een kwart slag en het plastic flapje scharniert naar beneden

- Dan zijn er op de achterlichten 3 kleine moertjes (8 mm) die je los draait

- Er is 1 electrische plug dis je gewoon losmaakt (even inknijpen om hem los te krijgen)

De lampen zijn dan los en je duwt ze gewoon naar de binnenkant van de kofferbak.

Installeren van de nieuwe is ook gewoon weer van binnenaf. Maximaal 3 minuten in totaal.

De zijlichten zijn een bajonet fit. Dus een kwart slag naar links draaien en ze komen eruit.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
De zij-knippers draai je ervan buiten gewoon af met een kwartslag. De nieuwe van BMW zijn £9 per stuk.

De achter lichten heb ik £89 per stuk voor betaald. Vervanging mogelijk binnen 3 minuten zo makkelijk.

De koplampen (Xenon) kun je voor zo'n £600 van ebay afhalen. Dealer's zijn ver over de £1000.

Hier de "updated" lichten:

lights16os.jpg

He Paul dat randje wat in de kleur van de auto is meegespoten zit niet meer op de lichten met witte knippers toch?

Ben er nog niet uit of ik het derde remlicht ga vervangen voor een witte anders wordt het een beetje fast and the furious looks of zoiets........

André

Link naar reactie

Klopt, foto gemaakt voordat ik ze terug had geplakt.

Met de fohn de strips van de oude lampen afhalen (zitten met zo'n plakkerige strip vast). Nieuwe strips bij BMW gekocht voor €2, opgeplakt en het blauwe plastic weer terug.

Hier met ze terug :

car1gk8.jpg

Link naar reactie
oh - en met je eens over het remlicht. Vind zelf het rode mooier ...

op een donkere is een rood 3e remlicht IMHO mooier, maar op een zilveren Z4 lijkt me zo'n wit licht mooier :foto:

Link naar reactie

Bied die TNT post de witte knippers 2x aan als we niet thuis zijn, ja wij werken overdag.

Kan ik ze pas maandagmiddag na 13.00 uur halen, het is weekend hoor heb ik weer.

André

ps ik ga het toch vandaag vragen of ze er misschien toch zijn.

Link naar reactie

Ben ik blij dat ik in een gehucht woon waar het postagentschap annex huishoudwinkeltje annex wasmachinereparatiebedrijf ook op zaterdagmorgen open is :schater:

En het is natuurlijk, net als alle voorzieningen, bij mij in de straat :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.