Ga naar inhoud

Z3 clubrit nijmegen


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Gisteren was de z3 clubrit omgeving nijmegen.

gestart bij de bmw dealer in Uden.

Het was prima georganiseerd en een grote opkomst, gelukkig waren er ook nog forumleden :thumbup::m:

Jammer van de regen later op de dag maar wel lekker open gereden.

img000654yf.jpg

img000666ad.jpg

img000675bg.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Van begin tot einde volledig open gereden. Oke, op het laatst werd het spannend maar het streven was gehaald. We waren wel als eerst bij het eindpunt :m: .

Alleen op de terugweg naar huis bij Waalwijk een enorme hoosbui over ons heen gehad. Met 50 km/h op de snelweg had ik het gevoel dat de banden de enorme hoeveelheid water niet weg kon werken. Maar even bij de McDonalds wat gegeten maar ja.... we waren niet de enige daar :thumbup: .

Organisatie was goed en het verrast me toch iedere keer weer dat Nederland toch hele mooie plekjes heeft! Vooral de dijkweggetjes (Duffeltdijk) vlak voor Nijmegen was een genot.

En laat ik maar niet beginnen over de voetbalwedstrijd van gisterenavond.... was ik nu maar blijven eten!

Link naar reactie
Is dat nou die oude zwarte :m: roadster van Pierre? of zit ik er dan helemaal naast..

Klopt, Arno was er vorige keer ook al bij met de rit van Jos.

De BBS-en zijn naar M-Optic gegaan, zitten nu dus onder een QP

Jammer van het weer :thumbup:

Link naar reactie

Ziet er gezellig en druk bezocht uit.

@roodkapje, op gele platen inmiddels zie ik :m:

moet nog even bijlezen hoor, net terug van weekje Spanje. Was lekker daar. Beter dan hier :thumbup:

Link naar reactie
Klopt, Arno was er vorige keer ook al bij met de rit van Jos.

De BBS-en zijn naar M-Optic gegaan, zitten nu dus onder een QP

Jammer van het weer :thumbup:

Ik vond het al zo'n mooie QP die van M-optic.

Hé maar als ik het goed begrijp hebben jullie toch nog heel veel geluk gehad met het weer..

Link naar reactie

Ben nog steeds erg kritisch wat de ritjes aangaat. Er waren zat bimmertjes maar de groepjes bestonden al ras uit max 4 -5 autotjes met uiteraard de puzzelrit methodiek. Nee niets voor mij. Geef mij maar de forum ritjes ;)

Link naar reactie

Leuke foto's Ruud! ;) Jammer dat we mekaar onderweg kwijt zijn geraakt!

Op het laatst -tussen alle verhuisperikelen door- besloten om toch ff lekker mee te rijden. Mooie rit, en hoewel zo'n beetje door m'n achtertuin, toch nog veel mooie onbekende weggetjes! Complimenten voor Jos en Esther voor de goede organisatie!

Beetje jammer van het weer, maar toch zo'n 90% open kunnen rijden!!!

Die BBS-en had Pierre idd al verkocht, was dus geen optie meer.

Ik ben stiekem wel al een beetje aan het rondkijken voor de 18" Le Mans of de 18" RS-en van Ruud. Die vind ik namelijk ook prachtig!!!

Ach ja, als zich ergens een keer een goede gelegenheid voordoet...

Link naar reactie

Het was weer een gezellige rit, helaas te weinig tijd gehad om :( te maken.

Misschien is er animo om deze rit eens te rijden met mede-forumers, hij ligt al klaar :foto:

Ik kan hem inmiddels zonder beschrijving rijden....... :foto:

Laat maar even weten............

Link naar reactie
prachtige wielen, Arno :(

:D :D Die blijven er ook zeker bij!

Misschien is er animo om deze rit eens te rijden met mede-forumers, hij ligt al klaar :D

Ik kan hem inmiddels zonder beschrijving rijden....... :foto:

Laat maar even weten............

Doe ik weer mee! :foto:

(Ik heb m'n Garmin de hele route aangehad en wil wel proberen 'm als track weg te schrijven, dan kan iedereen met een Garmin of misschien ook wel een ander merk, de route in z'n 'navi' laden)

Link naar reactie

(Not2Fast)

(Ik heb m'n Garmin de hele route aangehad en wil wel proberen 'm als track weg te schrijven, dan kan iedereen met een Garmin of misschien ook wel een ander merk, de route in z'n 'navi' laden)

Link naar reactie

Ik vond het ook een prima rit....................leuke omgeving wonen we toch :P

in Uden

250620060881jj.jpg

onderweg een paar

250620060892vp.jpg

250620060913pt.jpg

En natuurlijk de kouwe schotel ;)

250620060939ap.jpg

En gelukkig aan het einde van de dag stralend weer

250620060945wi.jpg

Al met al een gezellige rit, met zelfs plekkies en weggetjes waar ik nog nooit geweest was :blink:

De fotos zijn niet superscherp, omdat deze met m'n mobieltje gemaakt zijn. Het is niet anders

Link naar reactie
Waar is de tijd gebleven dat we slingerend over de weg met in een hand het stuur en met de andere de kaart, onze route reden ????!!!! :blink:

Dat had ook z'n charme Arno ! :P

Waarschijnlijk in de tijd dat we in plaats van 150 (of 321) maar 1 paardje hadden... :D ;)

Nee ik weet 't, minder charme, maar meer tijd om van de omgeving te genieten... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.