Ga naar inhoud

Friesland reactie topic


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zijn er trouwens veel mensen gepakt door dit achterlijke ding? :thumbup:

flits7se.jpg

Als dat Zo is krijgt dat ding de volgende tocht de groetjes uit Limburg.uitgebrandeflitspaal6yp.jpg

Huub, hebben we hier hard gereden ??

Link naar reactie
Als dat Zo is krijgt dat ding de volgende tocht de groetjes uit Limburg.uitgebrandeflitspaal6yp.jpg

Huub, hebben we hier hard gereden ??

Dit is de weg die Huub 2x nam. Niet voor niets lijkt me. "t Verhoogde de pakkans aanzienlijk. Moet jij toch weten als politieman.

Link naar reactie

Ik heb net Zo'n pleZier aan het leZen van dit draadje dan aan het week-end... :schater:

@PiérreZ, ik heb nog aan je gedacht gisteren, ik weet nog hoeveel pleZier je had tijdens de Limbo-rit verkenningstocht... :cool: :skull:

Dat was gisteren echt iets voor jou geweest. [Voor wie niet trouwens].

Link naar reactie

Ik vond het heel jammer dat ik uiteindelijk toch niet kon komen.

Ik had nl. een migraine achtige hoofdpijn en durfde daar de lange rit vanuit het Brabantse hiermee toch niet mee aan.

Ik heb 's-ochtends het hotel op het verzamelpunt gebeld. Ik hoop dat ze het doorgegeven hebben.

Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Leuke pics.

Heeeeeel jammer dat ik dus niet kon. :D

Link naar reactie
Zeker naderhand het ritje naar de Afsluitdijk :D

Absoluut, ik ben nu nog aan het genieten, Zeker nadat ik jou het licht uit de ogen kon rijden... :schater:

Ik vond het heel jammer dat ik uiteindelijk toch niet kon komen.

Ik had nl. een migraine achtige hoofdpijn en durfde daar de lange rit vanuit het Brabantse hiermee toch niet mee aan.

Ik heb 's-ochtends het hotel op het verzamelpunt gebeld. Ik hoop dat ze het doorgegeven hebben.

Het ziet er allemaal heel gezellig uit. Leuke pics.

Heeeeeel jammer dat ik dus niet kon. :D

De volgende keer dat we Zo'n kans hebben Anja moesten we het maar eens beter doorspreken.

Je had mooi bij ons kunnen aansluiten vanaf Den Bosch.

Véél leuker dan alleen rijden, en als je dan eens Ziek Zou worden krijg je meteen de beste verZorging... :D

Link naar reactie

Huub en Renate, het was in 1 woord "boleh" (overtreffende trap van geweldig). :thumbup::thumbup:

Hanneke en en ik hebben het de twee dagen perfekt naar onze zin gehad.

Je was voor mij al neef Lonnie (voor wat je kookkunst betreft), maar je bent gestegen tot meester in de (ge)rechten en de telor pedis van Renate was deze katjong waardig.

Grappig te weten dat onze Nonja's meer sambal nuttigen dan wij.

Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen en zal vast wel het nodige vergeten te vermelden (op het persoonlijk vlak), hiervoor mijn excuus.

Stuk voor stuk puike mensen ontmoet en gesproken (geen brallen).

Tijdens de klusdag is gebleken dat mensen die wat huiverig zijn om zelf te klussen, dit met wat aanwijzingen van anderen het goed af wisten te ronden en er achter kwamen dat ze zelfs 2 rechter handen bezitten Simca1969. ;)

Dat oompje van Sonacar welliswaar wat problemen had met de computer, maar al snel de "foute sites" wist te vinden op het Internet. ;)

Goed concept dat bedrijfje.

Andre, bedankt voor je spontane reactie (genotZZZknobbel)

Chris, dat je daad bij woord hebt gevoegd.

Rob, wij hebben de naam en we worden maar al te vaak terecht gewezen door onze moppies, maar ze zouden snel op ons zijn uitgekeken als we ook nog letterlijk grijze muizen waren. ;)

Ruud, kan jij nog achterhalen welke brugwachter die 7 ton wilde betalen voor onze 3 Zts? Ik heb er nog een nachtje over geslapen en ik denk dat we het toch maar moeten doen!

Sander, zonde van de schade, maar het heeft je pret niet gedrukt.

Marvin, voor je oprijplaten. -_-

Heerlijk zotte Limbo's en echte Belgische frieten met, that's my way.

Allen bedankt voor de mooie foto's

Voor het uitlezen van een Z is een laptop met de juiste software en een RS232 interface met nulmodem kabel nodig, die vervolgens in de diagnosesteker van je Z wordt geplugt.

Voor het uitlezen van de hand van FreetZZ zijn maatje Co (Math) heeft geen penetratie what so ever plaatsgevonden.

Vertel hem maar niet dat hij er hoogstwaarschijnlijk ook twee schoonmoeders bij krijgt. :schater:

Renate, ik heb geen afscheid van je kunnen nemen omdat jij je Sumoworstelaar en ik mijn Platbektekkel uit elkaar moesten houden, maar bij deze een warme knuffel van Han en mij en een natte neus van een (nog levende) dankbare Vlokje. :blink:

We zien jullie gauw weer.

:wave:

Link naar reactie
Ruud, kan jij nog achterhalen welke brugwachter die 7 ton wilde betalen voor onze 3 Zts? Ik heb er nog een nachtje over geslapen en ik denk dat we het toch maar moeten doen!

Het was zeker een goede deal geweest al had hij die 7 ton cash gehad, na het tellen van zijn geld kwam hij niet verder dan 7000,- :schater::schater:

Link naar reactie
Vandaag blijkt maar weer eens hoeveel geluk wij met het weer hadden. Hier is het tot nu toe de gehele dag regenachtig en bewolkt geweest. :thumbup:

:blink: ik heb gedaan wat ik kon ;)

:schater:

Link naar reactie

Hulde aan Vlokje en Sumo.... Dat ze het hebben uitgehouden tijdens die dollemansrit door het Frieske land.

Werd er ZzZelluf heel errug duizelig van..... had zelfs het gevoel dat ik soms 2 keer dezelfde weg reed.... en al die schaapjes tellen ZzZzzzzzzzzzzzzzz

Of kwam dat door de drank van de nacht ervoor... genuttigd in de meest voute dikso van Leeuwardn'...

Was geZZZelli en weer hoop leuke, aardige en enthousiaste mensen leren kennen....

Newbie sigani_babysylvester02-thanx.gif voor...

Wilko, Marvin en Richard, voor de hulp bij de seatbushings en het lenen van het gereedschap en de stroom. :thumbup:

Marcel voor de "geestelijke" ondersteuning :blink:

Zedri de onwijZzZe sfeermaker :thumbup:

Sonacor ZzZoeper Cool !!! ;)

Link naar reactie

Huub en Reinate special thanxxx :blink:

Moeder Huub voor de catering. :wave:

Sledge voor het Eisenmann geluid onderweg..... ;)

Roodkapje voor de prachtige veerpootbrug die uiteindelijk in Wilko's QP is beland. :schater: EkZzZterrrr

PitZzZpoeZzZen Marijke, Bianca en Cara voor "het echte swingen" in Fire Palace. Daar kunnen ze nog wat van leren.

Marvin voor z'n foto's.... :thumbup:

Joost voor z'n geduld... :thumbup:

Piet Paulusma voor het droge weer.... -_-

Was een ZzZuperrRr weekend.... ;)

Simon >8^)

Link naar reactie

En ik wil die meneer bedanken in de pizzeria met al zijn coole truukjes....

Alleen vreselijk waardeloos dat hij mijn truukje al kende!!!!!!

Verder heb ik alleen de laatste dag meegemaakt.

Andre was er al op de klusdag en kon jullie niet missen dus:

Zij we zondag toch weer in de auto gesprongen en naar julie toe gereden....

Ik had het niet willen missen :blink:

xxxxxxxxx Miss Z3

Link naar reactie
Dat zal dan nog blijken. Ik heb het ding in elk geval niet gezien. :notworthy:

Heb je deze ook niet gezien dan Rob !? :notworthy:

untitled56gx.jpg

Link naar reactie
Maar 't is wel netjes over twee posten verdeeld. :schater::schater:

Anders kreeg ik de smilies er niet op. Ik kreeg straf van de smiley politie bij een post. Dus daarom verdeelt over 2.

Link naar reactie
Dit is nep, toch, of is dit de bekende trajectcontrole? :notworthy: :notworthy:

Wat zijn die bruine kromme palen? Ik herken alleen die witte vierkante...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.