Ga naar inhoud

ZZZ Meet and Greet - Zuid Holland


Aanbevolen berichten

Jammer, ik had ook even willen komen, kon ik gelijk ff bij m'n meisje langs in waddinxveen maar heb m'n vrije avond maar nuttig besteed en 2 uur aan het wassen en stofzuigen geweest....de auto natuurlijk, het huis komt morgen wel...een keer :blink:

Laat je de boel nu al versloeren :muur::( @ Ivodl

Link naar reactie
  • Reacties 377
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zijn juist thuis gekomen, Karin werd geinspireerd door Chris en gaf de sporen aan haar ZZZ Zodat we nu een BEETJE snel thuis Zijn.

Was weer (een BEETJE) geZellig daar in Zuid Holland,

met Zes ZZZ tjes, een BEETJE weinig topless maar ja. B)

Ja Nicole je bent een BEETJE te vroeg naar huis gegaan.

Snap je het al een BEETJE??? :m:

Volgende keer een BEETJE kijken naar een andere locatie? :)

Oke we gaan nu een BEETJE slapen. :m:

:schater::schater:

Link naar reactie
Waar is roodkapje :) ,hoe kunnen jullie nog met hardtop rijden :m:

Het was 8 graden koud :m:

Was even met het broertje van roodkapje gekomen :D

Roodkapje heeft chroomen Z 8 ruitensproeiers gekregen die nog binnen stonden te droogen B)

Link naar reactie
Waar is roodkapje :m: ,hoe kunnen jullie nog met hardtop rijden :m:

Neem een voorbeeld aan ChrisXL! Of was dat linnen kapje niet verscholen toen hij aankwam....

Acht graden is natuurlijk geen argument he Ruud. Kwestie van jasje aantrekken B) :)

Link naar reactie

het was inderdaad een BEETJE erg gezellig gisteren.

Nadia gaat dit weekend een beetje op zoek naar een andere locatie.

Onderweg naar huis de tirade over het barak aan moeten horen dus ze gaat op zoek.

De grijze met groene HT is van "Nog een Wouter". Had de HT net opgehaald geloof ik.

Op naar de volgende keer :blink:

Link naar reactie
Ja Nicole je bent een BEETJE te vroeg naar huis gegaan.

Tja ik weet het maar 'k heb het errug druk momenteel. En het blijft donderdag.....

Maar ik ben wel langsgeweest! En ook al was het kort en waren er niet zoveel mensen, ik vond het best weer gezellig. :blink::lol:

Link naar reactie
het was inderdaad een BEETJE erg gezellig gisteren.

Nadia gaat dit weekend een beetje op zoek naar een andere locatie.

Onderweg naar huis de tirade over het barak aan moeten horen dus ze gaat op zoek.

De grijze met groene HT is van "Nog een Wouter". Had de HT net opgehaald geloof ik.

Op naar de volgende keer :blink:

Voor degenen die het EEN BEETJE niet meer volgen: ik had het een beetje helemaal gehad met die tent! Komen we daar om half negen aan, is het best gezellig maar die barlui kijken niet naar je om, staan met elkaar te kletsen terwijl je dus dorst hebt. Afijn, je moet nogal moeite doen om geholpen te worden. En bij het tweede rondje, om 22.15 uur om precies te zijn, zegt die barman doodleuk: dit is het laatste rondje. Hallo, om kwart over tien! :lol: Doe even normaal. Vervolgens een uurtje later: Mensen, we gaan een beetje sluiten. Nou dat deed EEN BEETJE de deur dicht! Dus we gingen weg en ik heb ze EEN BEETJE een fijne avond gewenst! Met zo'n houding hoeven ze echt geen geld meer aan ons te verdienen. Ik ga dus inderdaad op zoek naar een tent met EEN BEETJE aardige mensen. :P

Link naar reactie

Vreemde smaak voor kleurencombinatie's hebben de Wouters hier op het forum! :schater:

Zover ik weet heeft "Wouter" een groene zZz met een zilver HT.

Ik zie nu "Nog een Wouter" met een zilvere zZz en groene HT! :schater::schater:

Hier een erg onduidelijke foto van de zZz van "Wouter".

wouter0oo.jpg

Link naar reactie
Vreemde smaak voor kleurencombinatie's hebben de Wouters hier op het forum! :schater:

Zover ik weet heeft "Wouter" een groene zZz met een zilver HT.

Ik zie nu "Nog een Wouter" met een zilvere zZz en groene HT! :schater::schater:

Hier een erg onduidelijke foto van de zZz van "Wouter".

wouter0oo.jpg

Dan kunnen ze mooi ruilen :blink::lol:

Link naar reactie

Hai Nadia

Ik had inderdaad ook al het vermoeden dat die barlui er niet echt zin in hadden. Ze waren al stug aan het opruimen, nootjes waren binnen no-time weg en de kas werd ook al opgemaakt.

Zal ook mijn ogen eens openhouden voor een andere locatie

Groeten

Nicole

Link naar reactie
Hai Nadia

Ik had inderdaad ook al het vermoeden dat die barlui er niet echt zin in hadden. Ze waren al stug aan het opruimen, nootjes waren binnen no-time weg en de kas werd ook al opgemaakt.

Zal ook mijn ogen eens openhouden voor een andere locatie

Groeten

Nicole

Als jullie bereid zijn naar Utrecht/Nieuwegein te rijden is Big Daddy's misschien een aardige locatie. Ligt ook wat centraler in het land dan Zevenhuizen, dus wat sneller bereikbaar voor de niet-Westerlingen.

Ik ben er een keer geweest en da's goed bevallen. Big Daddy's heeft een leuke sfeer, 2.000 parkeerplaatsen (!) en je kunt er uitstekend eten en drinken. Ze zijn daar overigens wel wat gewend, wat meetings betreft. Bij Big Daddy's vindt op 9 juli ook de BMW Experience 2006 plaats.

Link naar reactie
Als jullie bereid zijn naar Utrecht/Nieuwegein te rijden is Big Daddy's misschien een aardige locatie. Ligt ook wat centraler in het land dan Zevenhuizen, dus wat sneller bereikbaar voor de niet-Westerlingen.

Ik ben er een keer geweest en da's goed bevallen. Big Daddy's heeft een leuke sfeer, 2.000 parkeerplaatsen (!) en je kunt er uitstekend eten en drinken. Ze zijn daar overigens wel wat gewend, wat meetings betreft. Bij Big Daddy's vindt op 9 juli ook de BMW Experience 2006 plaats.

:blink: is geen Zuid-Holland meer hè :lol:

even zien waar we op uitkomen, anders kunnen we er bijna een landelijke maandelijkse meet & greet van maken (ook leuk natuurlijk)

Link naar reactie
Hai Nadia

Ik had inderdaad ook al het vermoeden dat die barlui er niet echt zin in hadden. Ze waren al stug aan het opruimen, nootjes waren binnen no-time weg en de kas werd ook al opgemaakt.

Zal ook mijn ogen eens openhouden voor een andere locatie

Groeten

Nicole

Nootjes?? :blink: Nooit gezien! Die hebben ze zeker weggehaald toen we binnenkwamen, want tja half negen is al bijna sluitingstijd. Oeps, ik bedoel: half negen is al EEN BEETJE bijna sluitingstijd.

Link naar reactie

we kunnen in ieder geval alvast beginnen met de lijst voor 6 juli.

Is een mooie dag want op die avond is er net even géén WK voetbal.

Link naar reactie
Dan kunnen ze mooi ruilen :thumbup::blink:

:schater:

Dit is echt grappig.

Ben in middels in contact met Wouter.

We gaan snel eens afspreken!

I´ll keep you up to date.

Was weer erg gezellig, jammer dat de bar zo vroeg dicht ging.

Link naar reactie
:schater:

Dit is echt grappig.

Ben in middels in contact met Wouter.

We gaan snel eens afspreken!

I´ll keep you up to date.

Was weer erg gezellig, jammer dat de bar zo vroeg dicht ging.

Ik denk dat er snel een HT swap aankomt!je hebt pm wouter. :birthday:

groet andere wouter :guitar:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.