Ga naar inhoud

Veerpootbrug


Eggybee

Aanbevolen berichten

Ik wil een veerpootbrug monteren op mijn Z3M.

Wat zijn nu goede (zijn er ook slechte?).

Voor een Z3M zijn ze wat moeilijk te vinden.

Passen ze van een 6-cilinder 3serie (E36) ook?

Wie kan mij helpen!!

Grtn, Eggybee

Link naar reactie
Ik wil een veerpootbrug monteren op mijn Z3M.

Wat zijn nu goede (zijn er ook slechte?).

Voor een Z3M zijn ze wat moeilijk te vinden.

Passen ze van een 6-cilinder 3serie (E36) ook?

Wie kan mij helpen!!

Grtn, Eggybee

Van de 3 serie e36 zijn ze anders, aansuiting komt niet overeen.

Kijk eens op e-bay, staan er zat op :huh:

Link naar reactie

Ik denk niet dat er goeie en slechte zijn, alleen maar merk spul wat duurder is en anderen wat minder duur is. Gewicht zal iets schelen, aluminium of staal als je het helemaal luxe wil doen, carbon.

De keus is aan u, Braspenning heeft deze van Wiechers liggen. (gewoon op vooraad als ik het goed heb.)

Ik geloof dat er een inkoop actie is geweest van DJ bij Braspenning voor 120 euro voor de aluminium veerpootbrug van Wiechers.

Laat het even weten dan vraag ik wel of deze prijs nog geldt.

Link naar reactie
140 of zoiets??? dan heb je niet echt een deal gemaakt :nasty: . Ik geloof dat ze dat gewoon kosten ± een paar eurootjes. Ik zal eens kijken of ik bij Ron een betere deal los kan krijgen voor het forum.

Klopt, het waren d'r dan ook maar 3. Hij moest ze speciaal (met spoed) bestellen want ze waren op. Die kosten nam hij voor ze rekening. Uiteindelijk kwamen ze toch te laat voor de toerrit. Naar mijn idee is Braspenning dan ook zeker niet de goedkoopste.

Link naar reactie

Heb net contact gelegd met deze aanbieder op Marktplaats.

Ik vroeg hem of deze iets bol stond om ruimte met het blok te houden.

Hij zegt dat hij er laatst ook 1 op een Z3M heeft gemonteerd.

Alleen het tapeind aan de linket kant zat in de weg.

Kan ik altijd aanpassen.

Marktplaats

Moet je wel bij de bovenste kijken.

Dat gepolijste ding voor de E36 6 cilinder.

  • Like 1
Link naar reactie
da's volgens mij het oude model. Vandaar misschien dat ie wat goedkoper was.

Yep, oude model.... te zien aan de dubbele buis. De nieuwe (gepolijste) modellen hebben een enkele buis.

Roodkapje, vind je de veerpootbrug die eggybee van marktplaats wil niet verdacht veel lijken op die van mij? Gaat dus niet passen, btw heb er een tientje voor betaald dus si nooit weggegooid geld :D

Link naar reactie
Yep, oude model.... te zien aan de dubbele buis. De nieuwe (gepolijste) modellen hebben een enkele buis.

Roodkapje, vind je de veerpootbrug die eggybee van marktplaats wil niet verdacht veel lijken op die van mij? Gaat dus niet passen, btw heb er een tientje voor betaald dus si nooit weggegooid geld :D

Volgens mij dezelfde chris, gaat dus niet passen, en dan nog 69,- euries vragen, hij is wel pas te maken maar dan moet je echt de platen verlassen of nieuwe gaten maken die komen nl. niet overeen :lol:

Link naar reactie
Verouderd of niet.. als het maar werkt.

Meestal zit de motorkap toch dicht?

Is de domstrebe van Navigator, als je die nog tegenkomt moet die volgens mij veeeel goedkoper worden dan de 119 die ervoor betaald is.

Wat betreft die van Marktplaats

Roodkapje bevestigde het net, die gaat niet passen.

Link naar reactie

Thanks for the info wat betreft de 'Marktplaats aanbieding'.

Dit gaat dus in ieder geval NIET door.

Dan liever wat meer betalen voor een passend onderdeel.

Link naar reactie
Verouderd of niet.. als het maar werkt.

Meestal zit de motorkap toch dicht?

Your damn right !!!

Het rijgedrag is heelwat verbeterd en daar gaat het mij om. :party:

Eerlijk gezegd wist ik niet dat er een recenter model was (gekocht in 2004) en ja dat zal de gunstigere prijs verklaren. Anderzijds, wat van Wiechers komt vertrouw ik meer dan dat engels namaakspul...

Link naar reactie

Een veerpootbruk maakt inderdaad verschil, al zal de een het meer merken dan een ander. Ligt ook aan je rijstijl.

Ik heb dan wel geen ervaring met een dergelijke brug in een Zzz, maar wel met mijn WRX. Ik heb een tijd zonder gereden, maar merk duidelijk het verschil nu er één in het vooronder ligt. Zeker bij het wat betere rijwerk :party:

Ruben

Link naar reactie

Het is wel off-topic... :blink:, maar ik heb gisteren ook mijn achterophangings rubbers laten vervangen.

De factuur moet nog binnenkomen maar dat zal wel heel wat zijn aangezien de dealer al zat te koeren over de hoeveelheid werk (dubbele uitlaten etc.)

Ik moet zeggen dat ik dat al veeeeeel eerder had moeten doen.

Het was al zo erg dat wanneer ik vol optrok, de achterbanden voorin de wielkasten aan gingen lopen.

Het rij- en bochtengedrag is 300% verbeterd.

Ik raad het werkelijk aan iedereen aan om dit eens te controleren.

Nu alleen de veerpootbrug nog aan de voorkant, en dan zou het helemaal perfect moeten zijn.

Grtn, Eggybee

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.