Ga naar inhoud

Vijfde BMW Z3 Z4 Renova BMW Z3 Z4 Club NL rit


merlijn

Aanbevolen berichten

Op 23 april voor de vijfde keer de Renova /BMW Z3 Club rit. Rit incombinatie met rijvaardigheidstraining SEC te Rosmalen.

Meer dan 70 inschrijvingen, inschrijving wegens grote belangstelling gestopt.

Misschien heb je zin om te komen kijken in Waalwijk aanvang 11.00 uur en afsluiting 17.00 uur(Renova Waalwijk) of op het SEC (terrein Autotron Rosmalen) van 14.30 - 17.00 uur

Freude am Fahren

Merlijn

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Meer dan 70 inschrijvingen... :discussie: da's niet mis.

Dat Zal een hoop van de organisatie vergen.

Het moet een geweldig geZicht Zijn om die stoet hier en daar voorbij te Zien rijden, dus alsnog ergens gaan kijken is Zo gek nog niet. :cool:

Veel pleZier en suc6 toegewenst met de voorbereidingen.

Link naar reactie
Op 23 april voor de vijfde keer de Renova /BMW Z3 Club rit. Rit incombinatie met rijvaardigheidstraining SEC te Rosmalen.

Meer dan 70 inschrijvingen, inschrijving wegens grote belangstelling gestopt.

Misschien heb je zin om te komen kijken in Waalwijk aanvang 11.00 uur en afsluiting 17.00 uur(Renova Waalwijk) of op het SEC (terrein Autotron Rosmalen) van 14.30 - 17.00 uur

Freude am Fahren

Merlijn

Vind er geen ruk aan bij die club, veel te formeel en dan die puzzel tochtjes en truttige prijsuitreiking. Nee geef mij maar een lekker ritje. Lekker in de kont van een z kijken. Hand on the weel. Steve Vay on te guitar, wind in my hair, venus hill in side (sorry ladies), 6 cylinders snorring smoothly. I love this! ZON WAAR BEN JE!!!!!

Link naar reactie
Vind er geen ruk aan bij die club, veel te formeel en dan die puzzel tochtjes en truttige prijsuitreiking. Nee geef mij maar een lekker ritje. Lekker in de kont van een z kijken. Hand on the weel. Steve Vay on te guitar, wind in my hair, venus hill in side (sorry ladies), 6 cylinders snorring smoothly. I love this! ZON WAAR BEN JE!!!!!

Hier scheiden zich de jongens van de mannen. :thumbup::schater::schater:

Link naar reactie

Nee geef mij maar een lekker ritje. Lekker in de kont van een z kijken. Hand on the weel. Steve Vay on te guitar, wind in my hair, venus hill in side (sorry ladies), 6 cylinders snorring smoothly. I love this! ZON WAAR BEN JE!!!!!

Link naar reactie
Oo, ik heb me voor het eerst in jaren voor zoiets ingeschreven.

Nu ben ik toch wel benieuwd geworden of dit iets is?

Je gaat het zelf ondervinden, Martijn. Een aantal members van ons forum heeft een paar keer meegereden. De een vindt het wat, de ander vindt het niets, 't is maar net waar je voor gaat. Ze zullen zeker leuke toertjes doen. :)

Link naar reactie

Zal wel weer een gezellige boel worden :foto:

Ik sla deze keer over :foto:

Nee geef mij maar een lekker ritje. Lekker in de kont van een z kijken. Hand on the weel. Steve Vay on te guitar, wind in my hair, venus hill in side (sorry ladies), 6 cylinders snorring smoothly. I love this! ZON WAAR BEN JE!!!!!

Prachtige text :):(

Zeker mooie tekst :lol:

Link naar reactie
Oo, ik heb me voor het eerst in jaren voor zoiets ingeschreven.

Nu ben ik toch wel benieuwd geworden of dit iets is?

En Martijn, geslaagde dag geweest??? :foto:

Heb je niet meer gezien Anja na de rit naar Waalwijk.

bridders, wat een geluid komt er uit je 1.9 met die airbox en de Eisenmann!! Geweldig gewoon.

Merlijn, was een hele leuke dag, goed georganiseerd. Jammer dat dit je laatste rit was met de Z3 club, ze verliezen een grote motor in jou.

Bedankt voor je inzet (en Diane ook)

Toch nog voor de laatste keer je mooie Z3 gezien, kan toch geen 330 QP tegenop hoor :foto:

Mocht je toch weer eens een keer in een roadster willen, hoor ik het wel he?

renova9qc.jpg

renova19ke.jpg

renova52fv.jpg

Link naar reactie

Het was echt super gezellig, vooral omdat ik ook nog in de prijzen viel.(2e) :D

Ja ja een heus Shirt vanneh de F1 :lol:

Het was eerlijk gezegd heel goed georganiseerd. Er was overal voldoende tijd, lekker getourd, lekker zonnetje en een vette Z4 :m: roadster die ze in Waalwijk effe lieten zien.

:thumbup:

Link naar reactie

Merlijn en Diane, hartstikke bedankt voor deze topdag. Is volgens mij een enorme organisatie geweest om dit zo voor elkaar te krijgen.

ChrisXL, coole foto's! Vooral de laatste (detail van de M-kiewen).

Tot de volgende meeting maar weer!

Link naar reactie
Heb je niet meer gezien Anja na de rit naar Waalwijk.

Na de pitstop bij Renova in Tilburg ff niet opgelet en het "treintje" kwijt geraakt

dus toen ben ik maar rechtstreeks naar huis gereden.

Het was een leuke dag.

Leuke rit en heel veel plezier gehad bij het SEC.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.