Ga naar inhoud

Zeeuwse haventjesroute 2006


bmw.z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

grrr  :unsure:

*jaloers*

Als je het niet heel erg ontzettend verschikkelijk vervelend naar vind om in een coupe te rijden, mag je die van mij wel lenen. Wij gaan als het droog is toch met de roadster van Anne.

Hoef je ook geen petje op :schater: .

Wilko

Link naar reactie

Persoonlijk wil ik die dag liever op Francorchamps rijden, maar mijn vrouw werd enthousiast door de verhalen van BMW Vlaanderen leden. :banaan:

Dus, wij zullen er ook zijn... :drank:

(zo zie je maar weer wie de echte boss in de wagen is, ik mag dan wel meerendeels het stuur in handen hebben, maar...)

Link naar reactie

Ben een tijdje de hele forum kwijt geweest in mijn laptop. Ben blij deze weer gevonden te hebben. Snap eigenlijk niet hoe ik dit voor elkaar kreeg. Wil mij ook bij deze rit aansluiten. Wil iemand mij een mail sturen zodat ik weet weer on line te zijn.

Weet dat dit amateuristisch overkomt maar dat neem ik voor lief. ;)

Link naar reactie
Ben een tijdje de hele forum kwijt geweest in mijn laptop. Ben blij deze weer gevonden te hebben. Snap eigenlijk niet hoe ik dit voor elkaar kreeg. Wil mij ook bij deze rit aansluiten. Wil iemand mij een mail sturen zodat ik weet weer on line te zijn.

Weet dat dit amateuristisch overkomt maar dat neem ik voor lief. ;)

weet zo niet wie je bent maar je schrijven is zichbaar ;)

Link naar reactie
zeg navigator,

die BMW days zullen op een andere dag doorgaan, omdat er een ander event te gast is op Francorchamps da weekend, en dan zullen ze BWM days op een andere weekend laten doorgaan (van horen zeggen)

Aha, dan is er nog hoop, dus... :thumbup:

Hangt natuurlijk van de volgende datum af, want in augustus zit ik in Italie.

Weet jij trouwens al wat de kosten zijn ? Want uit ervaring weet ik dat een dagje Francorchamps vaak aan 400 euro wordt afgerekend. In Zolder kan je met de Eran Circuit days ook voor een uur boeken en dat kost dan rond de 55 euro. Is ook meestal voldoende voor mij, want langer dan een uurtje racen en alles begint echt af te zien. Heb al een stel Goodyear's F1 op zolder liggen die haast profielloos zijn... :newblush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.