Ga naar inhoud

Filmpjes


Aanbevolen berichten

  • Reacties 176
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer, er iets is mis bij YouTube. Straks nog eens proberen.

Whouw!! De donut lukt me nog wel. De rest probeer ik niet eens op de openbare weg. Neemt niet weg dat ik best wel eens een keer wil proberen en ja.... niet in mijn auto :D

Link naar reactie

De "oudere" members kennen het filmpje al wel, het is eerder gepost. Misschien zijn er wat "nieuwe" members die dit filmpje nog niet kennen, vandaar nog maar een keer. Het is immers de moeite waard.

In dit dit filmpje zie je een van de twee de Ring-Taxi's (BMW M5) op de Nürburgring, met aan het stuur Sabine Schmitz, gefilmd vanuit een Porsche 911 GT3 (996). Let ook op de motorrijder tegen het eind van het filmpje; hij kan 't wel.

http://video.google.com/videoplay?docid=46...=M5+gt3&pl=true

Link naar reactie
Let ook op de motorrijder tegen het eind van het filmpje; hij kan 't wel.

Volgens mij moest Sabine Zich écht wel inhouden achter die fanaticus, wel een ruig filmpje... :wave:

Link naar reactie
Ik dacht dat je met een 180 graden slip o.i.d. weer terug zou komen, maar nee, dat was het. :wave:

Wilde ik wel maar mijn vrouwtje (eigenaar) wilde dat niet. Kost bandjes. 10 minuten draaien en pleitte. Das een hele hoop per rondje

Link naar reactie
Wilde ik wel maar mijn vrouwtje (eigenaar) wilde dat niet. Kost bandjes. 10 minuten draaien en pleitte. Das een hele hoop per rondje

Begrijp ik, Henk, as ook niet zo serieus bedoeld. Maar accelereren kan 'ie! :wave:

Link naar reactie
Wilde ik wel maar mijn vrouwtje (eigenaar) wilde dat niet. Kost bandjes. 10 minuten draaien en pleitte. Das een hele hoop per rondje

Ik hoorde afgelopen vrijdag bij 'TopGear' dat het wereldrecord op 20 rondjes per minuut staat.

Dat is in 10 minuten 200 rondjes.

Als je zo gaat rekenen valt het toch wel mee??? :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.