Ga naar inhoud

vermogen test


Aanbevolen berichten

Het Bosch garage station bij ons in Julianadorp heeft onlangs de nieuwste MAHA vermogenstestbank laten plaatsen welke beter is als een Dyno.( minder als 3% verlies).

Nu is mijn vraag; zijn er forumleden die het vermogen willen laten testen op deze bank(kosten €60,00 per run).

Er is ook een grote nieuwe wasgelegenheid en ook gelegenheid om je airco te laten testen(kosten daarvan moet ik nog opvragen).

Aansluitend kunnen we als jullie het leuk vinden nog een tochtje maken(gratis, of een donatie in de pot van het reddingwezen) op de helderse reddingboot "Dorus Rijkers"(wind en weder dienende).

Het max. aantal auto`s voor de vermogensrun is 10 en zal ongeveer een 1/2 uur per auto in beslag nemen.

Ik wil dus even peilen of er mensen zijn die dit willen, we maken er dan een minimeeting van. -_-

Even de geintersseerden;

Tobiastoeter

ChrisXL

Roodkapje

Eggybee

Huub

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heeft ook geen haast, wel zou je dan weten wat je vòòr en na de tuning hebt ;)

Ja, dat is zo. Al heb wel al een idee wat ik nu voor vermogen heb. Volgens mij is dat zo'n 198 pk. Dat heb ik eens in een grafiek gezien van Supersprint uitlaten. Volgens mij had Chris dat ook toen ze bij Braspenning gingen meten.

Link naar reactie

10 ZZZ's in een cirkel opstellen touwtje eraan en kijken wie het meest vooruit komt. ( die heeft wel het meeste vermogen :schater::schater::schater:

FF on topic, ik doe natuurlijk ook mee, zit al even te wachten tot pierre met een datum komt, maar nu gaan we naar den helder.

Tony, als je 10 man hebt en dat moet zeker gaan lukken kan er zeker nog wel groepskorting gegeven worden ;) (proberen waardt.

Zeker weer een leuke mini meeting :D :D

Link naar reactie
10 ZZZ's in een cirkel opstellen touwtje eraan en kijken wie het meest vooruit komt. ( die heeft wel het meeste vermogen :schater::schater::schater:

Met koos spe ertussen!!! ;)

Link naar reactie
10 ZZZ's in een cirkel opstellen touwtje eraan en kijken wie het meest vooruit komt. ( die heeft wel het meeste vermogen :schater::schater::schater:

FF on topic, ik doe natuurlijk ook mee, zit al even te wachten tot pierre met een datum komt, maar nu gaan we naar den helder.

Tony, als je 10 man hebt en dat moet zeker gaan lukken kan er zeker nog wel groepskorting gegeven worden ;) (proberen waardt.

Zeker weer een leuke mini meeting :D :drank:

Was al in gesprek met Ron, die heeft het momenteel erg druk met het klaarmaken van lange afstand racers, maar goed dan maar naar het andere uiterste van Nederland :D

Anders houden we hier ook wel een mini-meeting :D

Link naar reactie
10 ZZZ's in een cirkel opstellen touwtje eraan en kijken wie het meest vooruit komt. ( die heeft wel het meeste vermogen  :schater:  :schater:  :schater:

FF on topic, ik doe natuurlijk ook mee, zit al even te wachten tot pierre met een datum komt, maar nu gaan we naar den helder.

Tony, als je 10 man hebt en dat moet zeker gaan lukken kan er zeker nog wel groepskorting gegeven worden  :D (proberen waardt.

Zeker weer een leuke mini meeting  :drank:  :D

Was al in gesprek met Ron, die heeft het momenteel erg druk met het klaarmaken van lange afstand racers, maar goed dan maar naar het andere uiterste van Nederland :D

Anders houden we hier ook wel een mini-meeting :D

eerst eens wachten op het meetingweer :schater:

dat ik de :D uit de winterslaap kan onwaken ;)

greetz Jeroen

Link naar reactie
FF on topic, ik doe natuurlijk ook mee, zit al even te wachten tot pierre met een datum komt, maar nu gaan we naar den helder.

Tony, als je 10 man hebt en dat moet zeker gaan lukken kan er zeker nog wel groepskorting gegeven worden :D (proberen waardt.

Zeker weer een leuke mini meeting :D :D

Zal zeker korting proberen te krijgen, misschien als er nog meer hun airco eens willen laten testen :drank:

Ze hebben de lambo Murcielago ook al op de bank gehad evenals een paar race bmw`s maar nog geen Z, laat staan een ;)

Link naar reactie
eerst eens wachten op het meetingweer 

dat ik de  uit de winterslaap kan onwaken

Moet een ;) in de winter slapen dan?

Ik heb het juist vandaag prima naar m'n zin gehad.

Lekker gecontroleerd uitbreken zonder dat je op de snelheid hoeft te letten.

Ik ben zeker geïnteresseerd om mee te doen.

Het is wat uit de buurt, maar een lekker ritje door de duinen is nooit weg.

Verder vindt ik het leuk voor de history van mijn auto.

Ik hoor wel wanneer !!!

Link naar reactie
Heel leuk,

Ik heb geen behoefte aan een vermogensmeting maar woon zo dichtbij Julianadorp (Schagen) dat ik zeker kom kijken. :D

Wilko

Idem voor mij Tony !

Woon vlak bij (Schagerbrug),; vermogen niet belangrijk maar mini meeting wel !!! ;)

Link naar reactie
Even de geintersseerden;

Tobiastoeter

ChrisXL

Roodkapje

Pierrez101

Eggybee

Huub

60% !!

Zo te zien zijn we al over de helft.

Ik zou alleen wel zo spoedig mogelijk een richtdatum willen hebben.

Mijn agenda is nogal vol; werk, studie, gezin etc.

Hoe eerder ik iets weet, hoe eerder ik het in kan plannen en hoe groter de kans dat dat dan ook lukt.

Link naar reactie
Even de geintersseerden;

Tobiastoeter

ChrisXL

Roodkapje

Pierrez101

Eggybee

Huub

60% !!

Zo te zien zijn we al over de helft.

Ik zou alleen wel zo spoedig mogelijk een richtdatum willen hebben.

Mijn agenda is nogal vol; werk, studie, gezin etc.

Hoe eerder ik iets weet, hoe eerder ik het in kan plannen en hoe groter de kans dat dat dan ook lukt.

En 40 % is een :m: (tot nu toe dan) :m: :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.