Ga naar inhoud

Hoe bedoel je beetje gefrustreerd?


Gast Gast_*Nicole*

Aanbevolen berichten

Gast Gast_*Nicole*
Vooral niet kijken... Dat lijkt het devies van Nederlandse vrouwen die een vent in een dure auto zien rijden. Waarom is dat? Waar hebben we het in vredesnaam aan verdiend dat onze vrouwen (mooie) mannen in mooie auto’s negeren?

Het maakt niet uit waar ter wereld je in een mooie, snelle, dure en/of open auto rondrijdt, vrouwen (mannen ook trouwens!) kijken naar je. Ze lachen je toe, steken duimen op of maken zullen-we-elkaar-bellen-gebaren. Zo niet in Nederland. Hier is het helaas allemaal anders. Een Golf GTI in een onopvallende, zo saai mogelijke kleur (ik adviseer zilvergrijs) en niet met dikkere dan de standaard wielen/banden/uitlaten alstublieft is wel zo ongeveer het maximale waarmee je hier te lande als man wegkomt zonder nadrukkelijk genegeerd te worden door het andere geslacht. Het is eigenlijk de vraag of hier wel sprake is van negeren in de ware zin van het woord. Want zoals de Nederlandse dames – dankzij mooie benen en billen inmiddels wereldwijd gewild in de modellenwereld - kunnen negeren, daar moet je absoluut voor gestudeerd hebben.

Probeer het maar eens in de file, met – vooruit – je nieuwe Alfa 159. Toch niet bepaald een auto voor de gemiddelde cokedealer, maar meer voor braaf, hardwerkend middenkader. Een auto voor overwegend eerzame burgers, maar wel een auto die mooi gevonden wordt door veel vrouwen. Zelfs met twee ISO-gefixeerde kinderstoelen op de achterbank - waarmee je jezelf toch overduidelijk in de categorie ‘relatief ongevaarlijk’ positioneert - zul je getrakteerd worden op dozijnen strak voor zich uitkijkende dames. En als ze al kijken is het met zo’n denk-maar-niet-dat-ik-jou-of-

je-auto-leuk-vind-ik-kan-heus-wel-wat-beters-krijgen-blik. Ze misgunnen je gewoon de paar seconden van vluchtig geluk die een vrouwelijke glimlach teweeg kan brengen. Hetgeen het ergste doet vrezen voor wat ze je allemaal nog meer misgunnen (een thuistap of een uurtje ongestoord krant lezen, bijvoorbeeld).

Ik verplaats me al dan niet geheel buiten mijn schuld wel eens in opvallende, tamelijk tot extreem dure auto’s en het is werkelijk stuitend om te zien welke uitwerking deze hebben op de gemiddelde Nederlandse vrouw. Ze proberen jou en je Porsche 911/Honda S2000/BMW M3 uiteraard heel erg te negeren, maar naarmate de prijs van het voertuig in kwestie hoger is slagen ze daar minder goed in. De nieuwsgierigheid wint het dan uiteindelijk van de ingestudeerde attitude, waarna ze ertoe over gaan naar je te kijken met een blik waarin afschuw en afgunst om voorrang strijden. Zit er toevallig een (mooie) vrouw naast je, dan wordt het weer anders, dan kijken ze ineens zonder met hun ogen te knipperen bij je naar binnen. Om te zien welke ‘bitch’ zo’n goede partij aan de haak heeft geslagen…

Dames, wat is hier aan de hand? Waarom mogen jullie wel alles uit de kast halen om te zorgen dat mannen naar jullie kijken en worden eerlijke, nette mannen massaal genegeerd als zij ook eens iets hebben om mee te pronken?

Eerlijk zeggen dames: Wie kijkt er oprecht geinteresseerd naar de man in een mooie auto en wie kijkt er alleen naar de auto? :m:

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bij gebrek aan reactie van dames:

Ik kan je wel vertellen dat ik anders wel heel veel blikken krijg van dames als ik in de auto zit. Het is gewoon genant af en toe :m: Het zijn echter meestal geen vrolijk lachende blikken. Maar meer een soort jaloerse bewonderende blik. De heren, en vooral kinderen zijn iig een stuk eerlijker. Kinderen zijn allemaal enthouiast maar volwassen kerels kijken (naar de auto mag ik hopen) alsof ze een lekker wijf zien (mond open, tong uit de bek) of ze kijken NIET maar geven "heel toevallig" heel veel gas ;)

Link naar reactie

Ik heb in de korte tijd met de ZZZ al te maken gehad met de bekende stoplicht sprinters en de "kostwathetkost" in moeten halers !!!??? :blush:

Op blikken van dames, heren en kids heb ik nog niet zo kunnen letten, wel zie ik uit me ooghoek vaak koppen draaien !! :wacko:

Link naar reactie
Ik heb in de korte tijd met de ZZZ al te maken gehad met de bekende stoplicht sprinters en de "kostwathetkost" in moeten halers !!!??? :blush:

Op blikken van dames, heren en kids heb ik nog niet zo kunnen letten, wel zie ik uit me ooghoek vaak koppen draaien !! :wacko:

De ZZZ is toch een nekketrekker :muur:

Link naar reactie
Ik heb in de korte tijd met de ZZZ al te maken gehad met de bekende stoplicht sprinters en de "kostwathetkost" in moeten halers !!!??? :blush:

Op blikken van dames, heren en kids heb ik nog niet zo kunnen letten, wel zie ik uit me ooghoek vaak koppen draaien !! :wacko:

De ZZZ is toch een nekketrekker :muur:

En dat willen we toch ook een beetje Ruud !!!! :huh:

Link naar reactie

Op blikken van dames, heren en kids heb ik nog niet zo kunnen letten, wel zie ik uit me ooghoek vaak koppen draaien !! ;)

Moet je van de zomer maar eens open door de binnenstad van Edam rijden........... he Rob?? :D

Yep, aandacht genoeg! Iedereen blij! :D

Link naar reactie
Elly krijgt vaak geen plaats om in te voegen op de snelweg als ze in de QP rijdt  :lmao:

Dat is eigenlijk een leuker (onbedoeld) compliment dan "ooohhh"s en "aaaahhh"s  :)

Ja, maar wel weer ongelofelijk kleingeestig Nederlands! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.