Ga naar inhoud

Ritje over startbaan


lanso

Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga me er niet teveel van voorstellen, anders valt het zo tegen :schater::schater:

Moeten straks ook nog luchthavenbelasting afdragen....

Link naar reactie
Ik ga me er niet teveel van voorstellen, anders valt het zo tegen  :schater:  :schater:

Moeten straks ook nog luchthavenbelasting afdragen....

Daar zeg je wat, als ik dan nog geen kenteken heb en met m'n FH platen rondrij krijg ik de douane achter me aan want het barst daar van daar ;) :D

Link naar reactie
Meneer Simca , we zijn geland hoor , u kunt weer tevoorschijn komen !!!! :schater:

naamloos1px.png

Da's nog es first class... je eigen slaapcabine !!!

Link naar reactie
ZzZeker, daar moeten we meer van hebben........ :banaan:

Cora? Anja? Iloon?..... hm wie vergeet ik nu nog???

Anne

Link naar reactie

Olaf,

Het past ook in mijn agenda dus als Rotterdammer wil ik het niet missen.

Ik ben erbij.

Sorry, heren, van het verkeerde geslacht. Als het moet kan ik mijn benen scheren hoor ....... of een ;) op

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hey Lanso,

Wat is de status van de startbaanrit de 27e? Heb je al een programma/planning/instructie? En wie doen er mee? Lijkt me echt te gaaf.... :newblush: Kennniewachtuhtothetzoveris

Link naar reactie

ChrisXL. Heb een paar keer geprobeerd om een mail naar je terug te sturen over het ritje op de startbaan van Rotterdam-Airport. Helaas komen deze steeds terug.

Kun jij mij nog een mailtje sturen zodat ik de details naar je kan sturen.

Olaf van der Lans

lans.ojvd@planetpuntnl

(edit heb even je adres aangepast huub)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Joepie ik ben de eerste.

Was echt heeeeeel gaaf. Moesten helaas wel achter de combi blijven hangen maar we konden gelukkig gaten laten vallen en dan even flink gassen.

Bedankt voor de organisatie Olaf! :blink::blink: ik hoop dat je (inmiddels) ex-collega er ook van heeft genoten.

Foto's zijn hier te vinden.

Iemand een mooie plek om filmpjes te posten? Ze zijn nogal fors want gefilmd met een fototoestel maar we hebben wel een paar mooie.

Link naar reactie

Ja Edwin het was voor jou een bijna thuiswedstrijd ;)

Olaf, bedankt dat we aanwezig mochten zijn met de pensioennering van je collega top georganiseerd :blink: , maar dat kan ook niet anders al ben je zelf verkeersleider :D

Foto album loopt vast bij mij :blink:

Moet mijn foto's nog op imageshack zetten maar hier alvast een :lol:

Verzamelen op de parkeerplaats

pict00027vs.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.